Німецька телекомукаційна компанія Deutsche Telekom представила креативну різдвяну рекламу, де показує, що цього року основним подарунком для наших близьких є любов та присутність.
Реклама буде транслюватись в дев’яти країнах, де представлений бренд Telekom. Магія святкового сезону ніби зникла з нашого життя за останні два роки. Звичайно це пов’язано з тим, що багато сімей розділились з метою убезпечення своїх близьких. Всі проводили свята, дотримуючись дистанції, щоб захистити людей похилого віку. Тому цього року важливо повернутись до основ свят: особистого спілкування, турботи та обміну пам’ятними та цінними спогадами.
У рекламі представлені стосунки діда та онука, які довгий час не зустрічалися, але підтримували спілкування за допомогою онлайн-зв’язку до моменту зустрічі на Різдво.
Різдвяна реклама вийде на дев’яти ринках Європи в останній тиждень листопада.