Таня Пренткович — одна із самих популярних блогерок в Україні, у неї 1,2 млн фоловерів в Instagram. Таня сама вже є людиною-брендом, тому як ніхто інший розуміється на ефективному інфлюенс-маркетингу. На своїй сторінці вона рекламує топові національні та міжнародні бренди.
Для більш ефективної комунікації з брендами Таня створила агенцію prentkovych agency, яка сьогодні вийшла за рамки SMM і надає послуги брендингу, продакшену та надзвичайно популярного сьогодні розвитку особистого бренду.
Про особливості локальної агенції та цінність інфлюенс-маркетингу MMR розпитав у блогерки особисто. Також ексклюзивний коментар про розцінки блогерів рівня Тані Пренткович надав Євгеній Таллер, CEO WhyNot? Enot.
Чи погоджуєтесь ви з тим, що традиційні методи реклами втрачають свої позиції у порівнянні з інфлюенс-маркетингом?
Я вважаю, що реклама працює в комплексі. Не інфлюенс-маркетингом єдиним! Часто потрібно близько 20-ти дотиків до аудиторії з різних сторін, аби донести цінність продукту і щоб клієнт хотів вас купити. Але так, я вважаю, що інфлюенсери зараз значно випереджають глянець та зовнішню рекламу по охопленню і співвідношенню ціни. Телебачення переходить в YouTube, і все частіше на шоу запрошують блогерів, аби збільшити собі трафік, по-іншому ніяк.
Що лякає чи зупиняє бізнес у роботі з інфлюенсерами?
Всім зрозумілі бігборди чи реклама на радіо, а що таке блогери і чому 15 секунд із життя коштує $1 тис., поки не всі розуміють. Це щось нове! Я працюю з рекламою вже шостий рік, але й досі у моїй практиці є «динозаври», які не вірять в інфлюенсерів, або у когось міг бути гіркий досвід, адже не всі блогери якісно виконують свою роботу, і часто один негативний випадок може поставити хрест на подальшій співпраці з іншими. Тому головне правильно обрати свого інфлюенсера, і буде усім щастя і результат.
Наскільки співпраця з блогерами себе виправдовує та для яких бізнесів найкраще конвертує?
Три моїх сторіз можуть принести $10 тис. і більше.
Я продавала через Instagram абсолютно все! Від бруківки та суконь до автомобілів та будинків. Тут справді можна продати будь-що. Головне підібрати підхід і правильну цільову. Три моїх сторіз можуть принести $10 тис. і більше. Я навіть знаю, як моя реклама зробила оборот в $240 тис. за два роки. Все класно працює, головне вміти ним користуватися і розуміти, що реклама — це зачасту лотерея. Тому потрібно аналізувати і шукати свій спосіб.
Як трансформується агентський бізнес в Україні? Які в нього перспективи?
Щоб не витрачати величезні бюджети на рекламу, яка не працює, бренди звертаються до нас. Ми знаємо ринок і який інфлюенсер буде релевантний саме вашому продукту. Ми розвиваємося відповідно до запиту клієнтів. Так у нас з’явилися послуги брендингу, продакшену, а зараз і ведення особистих брендів. Останнє зараз на піку популярності, адже з прокачаним особистим брендом в соцмережах будь-який новий проект стартує значно легше і результативніше.
У якого рівня агенцій більше перспектив: локальних чи представництв міжнародних груп?
Враховуючи, що ми локальна агенція, я відповім, що у локальних 🙂 Насправді нашим великим плюсом є те, що ми є і блогером, і брендом. Працюємо з двох сторін реклами, подвійний досвід.
Які кейси інфлюенс-маркетингу вас найбільше надихають?
Дуже важко надати точну відповідь відносно кейсів, а точніше когось виділити. Адже ми щодня слідкуємо за трендами та бачимо купу інформації.
Коментар Євгенія Таллера, CEO WhyNot? Enot
Кавер: Фото — з Instagram Тані Пренткович. Обробка — MMR