Digital кампанія «Дай лапу» — активація у соціальних мережах від Київстар, організована спільно з притулком Сіріус. Підписники сторінки могли стати опікуном або куратором, почастувати песика кормом чи смаколиками, допомогти ліками чи прогулятися з ним. А ще подарувати йому справжню родину й забрати до себе додому!
Кампанія стала логічним продовженням рекламної комунікації Київстар про найбільше 4G покриття. Київстар зняв зворушливе відео, в якому родина вирушає у подорож Україною разом з чотирилапими друзями – собаками з притулку Сіріус.
Також команда оператора створила серію зворушливих постів та сторіз, які мали б позитивний вплив на долю безхатніх тварин. Розповідали історії кожного песика в постах і сторіз, закликаючи не бути байдужим. Використовували рекламу в метро та на сітілайтах, провели виставку в торгівельному центрі «Гулівер».
Було заплановано, що охоплення активації складе щонайменше 500 тис. Однак наразі цей показник вже 1 млн. І найголовніше досягнення не в цифрах охоплень, найкращий показник успішності кампанії в тому, що 9 песиків знайшли родини, а підписники сторінок Київстар приїжджають у притулок і допомагають йому. Даруємо любов, аби відчувати її ще більше!