Реклама соусів Руна закликала українців забити на справи і поїсти нормально
28 Сен 2021, 16:34

Реклама соусів Руна закликала українців забити на справи і поїсти нормально

Madcats запустили рекламу для соусів Руна, що закликає українців забити на справи і поїсти нормально.

Під час інтерв’ю із соусними фанатами, Madcats хотіли знайти правду про соуси, а знайшли проблему покоління. Сьогодні життя — постійний раш, люди весь час поспішають і, здається, хочуть встигнути все на світі. В агентстві усвідомили, що їжа — хороший спосіб уповільнення.

Madcats придумали потішну рекламу не про соуси, а про людей. Людей, які забили на свої справи. І не заради порятунку світу чи іншої високої мети, а щоб поласувати домашніми голубчиками. На порожній шлунок світ навряд чи врятуєш.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Реклама соусів — це, зазвичай, глянцеві персонажі, які куштують (не їдять, а саме куштують) страви, які ви могли бачити тільки в інсті, на модній французькій тарілці. Люди з реклами Руни, навпаки, їдять як у житті, зі смаком, і не соромляться облизувати при цьому пальці.

«У цьому проекті ми відразу націлилися на трушну українську естетику, бо не хотіли йти в знімальні будинки і робити соту рекламу в умовно ікеєвському беззубому інтер’єрі. Спочатку ми з хлопцями з агентства продавали цю естетику клієнту, а вже на зйомці клієнт говорив: «Хлопці, це красиво в кадрі, але ніхто в реальному житті не прикрашає голубці зеленню. Давайте зробимо трушно».

У фудстайлінгу теж не було жодних рекламних вигадок, ми з оператором брали соус з кадру та їли ту саму їжу, що й актори. Подивіться на нашу перукарню. Це реальна локація на Троєщині, вона називається «Ірина 97», і майже все, що ви бачите в кадрі, ми взяли там на місці».
Сергій Шевцов
режисер

З одного боку, Madcats хотіли показати багато продукту в кадрі, з іншого — у них не було бажання робити це незграбно, щоб персонажі не хапалися з приводу і без за банки з соусом, як Клінт Іствуд за улюблений Сміт-н-Вессон.

Тому вони придумали для себе легітимний спосіб продемонструвати соус: 15-секундний пекшот. Пекшот не лізе нахабно в очі, а мирно супроводжує сюжет, який у кращих традиціях Marvel триває навіть після титрів.

Расскажите друзьям про новость