Madcats запустили рекламу для соусів Руна, що закликає українців забити на справи і поїсти нормально.
Під час інтерв’ю із соусними фанатами, Madcats хотіли знайти правду про соуси, а знайшли проблему покоління. Сьогодні життя — постійний раш, люди весь час поспішають і, здається, хочуть встигнути все на світі. В агентстві усвідомили, що їжа — хороший спосіб уповільнення.
Madcats придумали потішну рекламу не про соуси, а про людей. Людей, які забили на свої справи. І не заради порятунку світу чи іншої високої мети, а щоб поласувати домашніми голубчиками. На порожній шлунок світ навряд чи врятуєш.
Реклама соусів — це, зазвичай, глянцеві персонажі, які куштують (не їдять, а саме куштують) страви, які ви могли бачити тільки в інсті, на модній французькій тарілці. Люди з реклами Руни, навпаки, їдять як у житті, зі смаком, і не соромляться облизувати при цьому пальці.
З одного боку, Madcats хотіли показати багато продукту в кадрі, з іншого — у них не було бажання робити це незграбно, щоб персонажі не хапалися з приводу і без за банки з соусом, як Клінт Іствуд за улюблений Сміт-н-Вессон.
Тому вони придумали для себе легітимний спосіб продемонструвати соус: 15-секундний пекшот. Пекшот не лізе нахабно в очі, а мирно супроводжує сюжет, який у кращих традиціях Marvel триває навіть після титрів.