9 вересня в 1+1 media відбулася церемонія нагородження щорічної премії Pluses Partners Awards 2021, під час якої компанія відзначила рекламодавців у напрямі спонсорства – як телевізійного, так і Digital. Загалом було відзначено 13 партнерів у категорії «Телевізійне спонсорство» та 7 – у «Digital-проєктах».
Переможці в категорії «Телевізійного спонсорства»:
- Гран-прі: Rozetka;
- Агентство року: The Story Lab – переможець, OMD OM Group – номінант;
- Потенціал року: Roshen – переможець, «Нова пошта» – номінант;
- Креативність року: «Карпатські мінеральні води» – переможець, McDonald’s – номінант;
- Дебют року: Delta Medical – переможець, OLX – номінант;
- Прогрес року: АВК – переможець, Roshen – номінант;
- Об’єм року: FavBet – переможець, Rozetka – номінант;
- Стабільність року: «Малбі Фудс» – переможець, «НоваБудова» – номінант.
Переможці в категорії «Digital-проєктів» від 1+1 Digital Sales:
- Digital Гран-прі: PariMatch;
- Digital-агентство року: OMD OM Group – переможець, The Story Lab – номінант;
- Digital-дебют року: МХП – переможець, Slotoking – номінант;
- Digital-стабільність року: «Фармак» – переможець, «Епіцентр» – номінант.
Премія Pluses Partners Awards вручається вже четвертий рік поспіль.