Saatchi & Saatchi Ukraine у колаборації з українським відеографом Назаром Дорошем та за підтримки Міністерства закордонних справ перевертає сприйняття України міжнародними інвесторами та партнерами у проекті для BBC Global News.
Війна, бідність, мігранти, революція… такими є топові асоціації іноземців щодо України, згідно з низкою досліджень 2020-го року від аналітичного центру Ради зовнішньої політики «Українська призма», дослідницької компанії InMind та Європейської асоціації дослідників (ERA). А поза тим, українці розробляють неймовірні винаходи та створюють надсучасні технології. Метою проекту для BBC Global News було зруйнувати пул негативних асоціацій з країною і показати її справжньою: технологічною, інноваційною, економічно привабливою.
Сергій Білошицький, Creative Director Saatchi & Saatchi Ukraine поділився деталями проекту:
«Для вирішення задачі, ми розробили ідею, у якій візуально та вербально “перевертаємо” сприйняття України. І якщо хтось скаже, що ми революційно налаштовані — ми відповімо “так!”. Ми революційно налаштовані підприємці. У цьому вся Україна — самобутня, незалежна і прогресивна держава, що сміливо крокує вперед, готова ділитися зі світом своїми знаннями і разом з міжнародними партнерами втілювати неймовірні проекти».
Для зйомок Міністерство запросило команду відеографа Назара Дороша. Вона відчула ідею на 100% і відзняла матеріал, який драматизує наявність в Україні неочікуваних кутів буквально кожним кадром.
Також до проекту вдалося залучити українські компанії-партнери міжнародного рівня. Саме їхні продукти у ролику “перевертають” негативні стереотипи про Україну у позитив.
Діджитальна кампанія для BBC Global News вже стартувала і веде на спецрозділ на сайті Ukraine.ua, присвячений інвестиційній привабливості України.
Незабаром команда анонсує вихід повноцінного проморолика, який демонструватиметься на каналі BBC Global News.