«А я на морі», «ты меня узнаешь полюбэ»: 6 знакових рекламних роликів незалежної України
24 Авг 2021, 12:22

«А я на морі», «ты меня узнаешь полюбэ»: 6 знакових рекламних роликів незалежної України

Шляхом брейншторму редакція MMR обрала рекламні ролики, що надовго залишаться в серцях та на вустах багатьох українців — фрази з деяких навіть стали крилатими. Звичайно, знакових роликів за 30 років незалежної України, однозначно, більше, ніж шість, проте ми відібрали саме ті, що, на нашу думку, вплинули на розвиток української реклами та її сприйняття українськими споживачами.

Пропонуємо вам ознайомитися з нашим шортлістом — у нього увійшли відеоролики для двох українських мобільних операторів, реклама для десерту та пива, продакт плейсмент мережі продуктових магазинів та патріотична соціальна реклама.

2004 рік. Жерар Депардьє та Влада Литовченко для Київстар

Основна думка ролика національного мобільного оператора України полягала в тому, що мобільний зв’язок здатен вмить об’єднати людей, які знаходяться в різних куточках не лише міста або країни, але і всього світу. Ролик знятий за сценарієм креативного агентства LOWE & PARTNERS і за підтримки продакшн-хауса GULLIVER FILM. Режисером ролику став Тимур Бекмамбетов. Фраза «я буду чекати», яку герой Депардьє (на час зйомок ролика у 2004 році актор не був громадянином Росії — Прим.ред.) говорить незнайомці, стала свого роду «рекламним мемом».

Нашим головним завданням було створити романтичну історію, яка ілюструє те, як мобільний зв’язок допомагає людям налагоджувати спілкування, навіть якщо вони розмовляють різними мовами. І, звичайно, для участі в такому ролику неможливо було придумати кращої кандидатури, ніж улюбленець жінок всього світу французький актор Жерар Депардьє.
Елеонора Дукова
начальник відділу управління торговими марками компанії «Київстар» (з 2004 по 2009 рр.)

2005 рік. «А я на морі» для ДЖИНС

Головний герой ролика дзвонить всім свої друзям під супровід пісні Адріано Челентано «Amore», щоб сказати фразу «А я на морі», що згодом стане крилатою. Цей проєкт був першою спільною роботою мобільного оператора ДЖИНС з агентством Maxima Київ. Зйомки здійснив продакшн-хауз Radioaktive Film. Згодом агентство отримало Гран-прі Effie за цей ролик.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Резонанс після виходу [ролика] на телеекрани дійсно був дуже високий. Фраза «А я на морі» стала свого роду елементом мало не вірусного маркетингу: навіть через кілька місяців після кампанії ще довго можна було чути, як люди відповідали нею на дзвінки.
Андрій Клименко
директор Maxima Kiev (з інтерв’ю 2007 р.)
Новость по теме
Победа стала для нас сюрпризом

2006 р. Жіноче задоволення від «Бонжур-десерт»

За цим дуже сміливим для 2006 року відеороликом стоїть агентство РА Euro RSCG Kiev. У ролику напівоголені чоловіки з компанії «Конті» вміють дарувати насолоду безперестанку. Підтвердження тому — «Бонжур-десерт» — ароматне печиво, густа карамель і легке суфле, вкриті ніжним шоколадом.

Перед нами стояло дуже складне і водночас дуже цікаве завдання — вивести на ринок продукт, який є першим і єдиним представником нової кондитерської категорії «десерти» на українському ринку. Але ми хотіли не просто дати «Бонжур-десерту» путівку в життя, ми хотіли підірвати консервативний в комунікаційному аспекті ринок кондитерських виробів за допомогою дійсно яскравої, збудливої реклами.
Катерина Бурляй
акаунт-директор Euro RSCG Kiev (коментар 2006 р.)

2007 р. «Ice, Ice Baby» від «Славутич ICE»

В основі ідеї ролика лежить протиставлення неадекватної поведінки хлопців, які намагаються різними способами врятуватися від нестерпної спеки, а також молодих людей — АЙСерів, яким відомий найлегший спосіб охолодження — льодове пиво «Славутич ICE». Для реалізації ідеї рекламного агентства Maxima Kiev на зйомки роликів був запрошений досвідчений режисер з Торонто — Жан-Марк Піше.

Я переконаний, що саме дотепні сюжети «що таке добре, що таке погано» найбільш близькі нашому споживачеві. Адже він — споживач — іронічний і ШУКАЄ легких шляхів.
Дмитро Самсонов
креативний директор Maxima Kiev (коментар за 2007 р.)

2015 р. Патріотична кампанія «Помним. Гордимся. Победим» від TABASCO

Проєкт був створений за замовленням групи «Информационное Сопротивление». Ролики, реалізовані TABASCO разом із LimeliteStudio, були приурочені до Дня Перемоги в період політичної та громадянської кризи. Кампанію було визнано найуспішнішою з інформування громадськості в Україні за весь час. Їй вдалося зруйнувати інформаційну блокаду: її годинами обговорювали в російських новинах і телевізійних програмах, а в День Перемоги російська програма «Время» присвятила їй чотири хвилини ефіру в прайм-таймі. За цей проєкт TABASCO отримало Гран-Прі Effie Awards Ukraine.

2018 р. Продакт-плейсмент пакетика АТБ у кліпі MOZGI

У 2018 році група MOZGI випустила кліп на пісню «Полюбэ», де кілька рядків присвятила пакету мережі супермаркетів АТБ. У приспіві Потап співає такі рядки: «Ты меня узнаешь полюбэ. Я буду с пакетом АТБ». Кліп був знятий MOZGI Production під керівництвом режисера Леоніда Колосовського. Відео швидко стало вірусним, наразі на YouTube майже 20 млн переглядів кліпу. У 2019 році ролик отримав нагороду від X-Ray Marketing Awards — Ре:актив года — за те, що пакет АТБ став крутіше пакета BMW. Також кліп у 2019 році увійшов в шорт-лист престижної щорічної премії Berlin Music Video Awards і потрапив в номінацію Most Trashy.

Кавер: MMR

Расскажите друзьям про новость