BetterMe, провідний розробник мобільних додатків у галузі здоров’я та фітнесу, запускає всесвітню кампанію VowToMyself, у якій просить користувачів «любити кожну свою складку та кожен недолік: тоді, коли це легко, і особливо у миті, коли любити себе важко».
Новий відеоманіфест BetterMe закликає нейтрально ставитися до свого тіла та цінувати його у будь-якій формі та за будь-якої ваги. Любити себе у дні, коли почуваєтесь прекрасними, як моделі Instagram, та дні, коли не хочеться жити — любити себе завжди, такими, якими ви є. На створення кампанії «VowToMyself» — справжнього маніфесту прийняття себе — BetterMe надихнули шлюбні обітниці.
Відеоманіфест «VowToMyself» — лише частина всесвітньої кампанії, покликаної стати натхненням для кожного. BetterMe розпочинає челендж у TikTok та створює маску в Instagram з надихаючими обітницями собі та своєму тілу. Також BetterMe запускає хештег #VowToMyself для тих, хто хоче публічно розповісти про свої наміри, щоб від них було важче відмовитися.
Кампанія була розроблена BetterMe спільно з незалежною креативною агенцією DRAMA QUEEN. Відео зняте голландським режисером Беном Брандом та українською продакшн-студією tvlab. У ролику відображена історія пересічної дівчини, яка живе буденним життям і намагається прийняти себе.