Хочете вийти в міжнародне медіаполе, проте не знаєте, як спілкуватися з представниками міжнародної преси, щоб про вас захотіли написати? Мрієте відкрити свій ресторан, але боїтеся потужної конкуренції з сильними гравцями ринку? Не знаєте, як креативити, коли у вас «серйозний» бізнес, який знаходиться в суворих обмеженнях? Щоразу, коли ваша компанія стикається з кризовими кейсами, не знаєте, за що хапатися, щоб зберегти репутацію? Приходьте 14 липня на GET Business Festival, і зі сцени потоку PR|Креатив|Медіа отримайте відповіді на ці та багато інших запитань.
На потоці PR|Креатив|Медіа на вас чекатимуть виступи 12 спікерів, панельна дискусія з представниками медіаринку та презентація ексклюзивного відеоінтерв’ю з Дмитром Деркачем, співвласником «Планети кіно».
Про що розкажуть спікери?
- Даніель Салем, ресторатор, актор, телеведучий, шоумен, розкаже, як не боятися ризикувати та втілювати свої ідеї в реальність
- Ксенія Тюрікова, Head of PR & Employer Branding FAVBET, розкриє залаштунки комунікації в Entertainment Tech та поділиться особливостями роботи в умовах антикризових комунікацій 24\7
- Олена Дальська-Латошевіч, директорка з PR та комунікацій WePlay Esports Media Holding, надасть корисні інструменти роботи піарника з міжнародною пресою
- Борис Цомая, креативний директор FAVBET, розкриє головні принципи побудови креативних концепцій в умовах в строгих обмежень
- Маріанна Коніна, Chief Public Engagement Officer холдингу TECHIIA, розкаже, чи треба переходити кордони інформаційного поля
Дізнайтеся більше про спікерів потоку PR|Креатив|Медіа та інших потоків тут.
До зустрічі на GET Business Festival — великому фестивалі малого та середнього бізнесу!
Генеральний партнер GET Business Festival — ДТЕК.
Головні партнери — Vodafone Ukraine та «Нова пошта».
Технологічний партнер — FAVBET.
Digital Партнер — Ланет CLICK.
HR-партнер — Robota.
Приймаючий партнер — Pochayna Event Hall.
Партнер Бізнес-потоку — OLX.
Партнери — SHABO, Jack Daniel’s Tennessee Honey, АВК.
Будівельний партнер — ІНТЕРГАЛ-БУД.