617,7 млрд грн. Саме стільки коштів українці тримають на рахунках банків- учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
В Україні, як і в більшості економічно розвинутих країн, збереження і повернення банківських вкладів громадян у межах граничної суми гарантуються. Гарантування вкладів – це запорука стабільної роботи і зростання фінансової системи країни. Гарантія вкладів попереджує панічні настрої серед громадян і знижує вартість подолання наслідків кризових явищ у банківському секторі для держави.
Навіщо і про що оновлений бренд Фонду гарантування?
За останні п’ять років роль Фонду у забезпеченні стабільності фінансової системи країни та проведення очищення банківського сектору була однією з визначальних. Фонд забезпечив виплати вкладникам понад 90 неплатоспроможних банків на рекордну в історії країни суму більше 90 мільярдів грн. Пройшовши цей період, Фонд став сильнішим – став іншим.
«Мета оновлення позиціонування і візуального бренду Фонду – трансформація сприйняття громадянами ролі Фонду і довіри до нас. Фонд – партнер фінансової системи країни, яка працює для добробуту українців», — коментує директор-розпорядниця Фонду Світлана Рекрут.
Завдання Фонду гарантування — дати відчуття безпеки і спокою серед громадян за збереження своїх коштів, впевненість у майбутньому, можливість будувати і реалізовувати життєві плани.
Фонд гарантування вкладів сьогодні – це захищеність, партнерство, стабільність, експертиза і чесна конкуренція. Оновлений бренд однаково вдало комунікуватиме ці цінності серед усіх цільових груп – вкладників, кредиторів, банків, держави, інвесторів та фінансової спільноти.
Комунікація цінностей Фонду через оновлену візуальну айдентику
Ромбовидна форма логотипу Фонду є переосмисленням попереднього лого із зображенням долонь, що символізують довіру та захищеність. Чітка сегментація у логотипі є візуалізацією педантичної впорядкованості і системності у роботі установи. Білий сегмент у центрі логотипу розкриває суть ролі Фонду – ключового учасника системи фінансової безпеки країни.
Спокійна сіро-синя кольорова гама, а також скорочення назви у логотипі установи до простішого і менш формального «Фонд гарантування вкладів» — рішення, що дозволили осучаснити сприйняття бренду, сконцентруватися на його суті – бути корисним громадянам, державі, фінансовому сектору.
Як використовуватиметься оновлений бренд Фонду?
Логотип може використовуватися банками-учасниками для комунікації з вкладниками про безпечність і захищеність коштів у банку.
Логотип легко поєднується на одній площині з іншими брендами організацій-учасників фінансової системи – Національного банку України, Міністерства фінансів, державними символами і кольорами.
Фірмовий паттерн дозволяє виконати брендування комунікаційних продуктів Фонду у диджитальному чи офлайн-просторі.
Над оновленим позиціонуванням та брендуванням Фонду гарантування вкладів працювала комунікаційна і маркетингова агенція BeCentric.