Фоксі підрізає кущі-цінники у промо Фокстроту
06 Июл 2021, 14:19

Фоксі підрізає кущі-цінники у промо Фокстроту

У новій промо-кампанії бренду команда Havas Ukraine та Фокстрот показала маскота у досить незвичній локації. Фоксі пропонує перенестися у майбутнє, де вона охайно підрізає кущі-цінники, залишивши подекуди лише половину.

«Літо – традиційна пора розпродажів, яку вкотре ми вирішили обіграти нетрадиційно. Успішний досвід зі створення відео історій про Повний Ціногриз та Хакнули ціни надихнув нас створити ще одну: про фантастичний світ Фоксі, де вона сміливо бореться за справедливі ціни. І завдяки Havas Ukraine це вдалося, при чому – якісно та стильно. Індикатором цього є зворотній зв’язок від клієнтів, які вкотре нам стали нагадувати про запит на повнометражку з Фоксі. А це означає, що новий ролик знову «зайшов» аудиторії», – зазначила Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот.

На підтримку кампанії також були створені радіоролик у стилі «Чік-чік» та візуально-кустарні матеріали для розміщення в мережі Інтернет та офлайн-магазинах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость