Персоналізована реклама: інструмент для виживання бізнесу під час пандемії
02 Июл 2021, 11:21

Персоналізована реклама: інструмент для виживання бізнесу під час пандемії

Уявіть собі світ без персоналізованої реклами. До прикладу, ви будуєте будинок і замість реклами освітлювальної компанії чи торгової марки плитки, яку бачили нещодавно у стрічці в Instagram, бачите натомість бренд автомобілів чи окулярів. Ви можете бачити рекламу будь-чого, якщо певна компанія має досить великий маркетинговий бюджет і може собі дозволити таке розгалужене таргетування.

Персоналізація є рисою нашого повсякдення ось уже десять років — від нової групи, яку запропонував Spotify на основі історії ваших прослуховувань, до конкретного механізму рекомендацій від Netflix. Вона покращила не тільки досвід споживачів, але й умови гри для бізнесу.

Персоналізована реклама як секрет процвітання бізнесу

Нині кожен, хто має мобільний телефон і гарну ідею, може створити компанію — благодійну чи громадську організацію — і за допомогою таргетованої реклами достукатися до аудиторії. Вартість такої реклами може починатися всього лише з 189 грн (порівняйте це з вартістю телевізійної реклами!). Для багатьох підприємств персоналізована реклама є секретом, у якому криється їх успіх. І пандемія COVID-19, яка спонукала 85% людей у всьому світі здійснювати покупки в Інтернеті, лише підкреслила це.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Звіт Facebook за 2020 рік продемонстрував, що до COVID-19 лише третина малих підприємств мала вебсайт, не кажучи вже про можливості для електронної комерції. Нещодавнє дослідження Deloitte, у  рамках якого було опитано 30 500 засновників, власників та топ-менеджерів малого та середнього бізнесу у 18 країнах, включно з європейськими, продемонструвало те, як персоналізована реклама вплинула на їх зростання. До прикладу, малий бізнес, котрий вдавався до персоналізованої реклами, на 16% частіше звітував про зростання продажів минулого року у порівнянні з тими, хто цього не робив. До того ж, малі та середні підприємці, які використовують таргетовану рекламу, вдвічі частіше повідомляли про більші доходи.

Дослідження Facebook демонструють, що без персоналізованої реклами малий бізнес міг би спостерігати скорочення продажів на понад 60% з реклами на вебсайті. Без неї багато власників могли б навіть завершити ведення бізнесу за останні 15 місяців.

У зв’язку з обмеженнями, що їх спричинила пандемія коронавірусу, малий та середній бізнес опинився в особливо складній ситуації. Водночас, все більше людей почали вбачати надзвичайну цінність у підтримці своїх улюблених місцевих виробників, які намагаються втриматися на плаву. Ми чітко це побачили та усвідомили ту величезну роль, яку відіграють наші платформи у сприянні налагодження зв’язків між людьми та місцевими бізнесами. Починаючи з ресторанів, які приймають замовлення в Інтернеті, закінчуючи магазинами, що створюють цифрові вітрини, спортзалів, які почали викладати тренування онлайн – для всіх них було життєво необхідним знаходити потенційних клієнтів в Інтернеті, особливо під час локдаунів.

Варто згадати й про організації охорони здоров’я, які використовували наші платформи для інформування щодо соціальних мобілізаційних кампаній по всьому світу. Працюючи з командою Facebook «Дані задля блага» (Data for Good), ЮНІСЕФ в Україні використовував інформацію, отриману з даних платформи, для посилення кампанії з імунізації на сторінці ЮНІСЕФ в Україні у Facebook, яка охопила понад 7,9 мільйонів людей. Спостереження за позитивним впливом чи покращенням ставлення до вакцинації у результаті цифрової кампанії є величезним досягненням. Воно також демонструє, що діджитал-кампанії можуть  бути потужним інструментом впливу на ухвалення складних рішень.

Персоналізована реклама задля демократизації маркетингу

Варто відзначити і важливу роль персоналізованої реклами у цифровій інклюзії, яка допомагає зробити Інтернет доступним для кожного. Нещодавнє дослідження Європейського бюро інтернет-реклами (IAB) продемонструвало, що під час підписки на більшість сайтів та додатків 75% європейців обирають саме персоналізовані оголошення. Персоналізована реклама дозволяє людям у всьому світі безкоштовно користуватися цифровими платформами, такими як Facebook та Google. Вони є демократизуючою силою: якби ми не запустили рекламу на наших платформах, нам довелося б стягувати оплату за їх використання. Ми хочемо викорінити, а не посилювати глобальну нерівність, яка існує наразі в контексті доступу до Інтернету — щоб усі користувалися можливостями, які дає мережа, починаючи від здобуття освіти і закінчуючи зароблянням грошей.

Facebook не прагне мати статус-кво. Ми вважаємо, що нові засоби захисту конфіденційності та технології можуть і повинні бути впроваджені таким чином, щоб продовжувати підтримувати вільний та відкритий Інтернет. Захист конфіденційності та безпеки даних людей є фундаментальним фактором у діяльності Facebook. І це також є відповідальністю кожного, хто користується соцмережею.

Ось чому ми розробляємо технології підвищення захисту персональної інформації (privacy-enhancing technologies — PET). Вони дозволяють нам пропонувати персоналізовану рекламу, обробляючи водночас менше персональних даних. Зокрема, ці заходи включають безпечне багатостороннє обчислення (Secure Multi-Party Computation (MPC), яке ми вивчаємо з метою вимірювання ефективності реклами без необхідності доступу до даних про здійснення покупок, що ідентифікуються рекламодавцем. Інший приклад – підхід «федеративне навчання» (“federated learning”), метою якого є збереження особистих даних, що знаходяться на пристрої людини. Також важливо, аби люди мали вибір – надавати чи надавати дозвіл на використання їх даних – й щоб обробка інформації була прозорою.  Ось чому у нас давно є такі інструменти, як «Чому я бачу цю рекламу» (Why Am I Seeing This Ad), «Налаштування реклами» (Ad Preferences ) та діяльність поза Facebook (Off-Facebook activity).

Особисто я вважаю що краще, аби компанія використовувала мої дані для надання інформації про актуальні для мене бізнеси, яких я ніколи не знайшла б, невеликі благодійні організації, які я, можливо, захочу підтримати, та місцеву інформацію про охорону здоров’я, яку мені потрібно знати — подібно до інформації про коронавірус, яку комунікує Facebook в “COVID-19: центр інформації”. Це значно корисніше, ніж отримувати повідомлення від бізнесів, які не відповідають моїм інтересам. Більшість опитаних IAB людей погоджуються зі мною: 75% заявили, що таргетована реклама була для них корисною.

Безперечно, ви можете ставитися до цього по-іншому. Але я впевнена, що ми можемо погодитись у тому, що хочемо бути частиною суспільства, яке сприяє креативності і розширює можливості. Незалежно від географії, соціально-економічного статусу, освіти чи етнічної приналежності, кожен, хто має гарну ідею, має право і на успіх. Персоналізована реклама має вирішальне значення для відновлення економіки після пандемії, оскільки сприяє виживанню малого та середнього бізнесу. Ми повинні робити все можливе, щоб забезпечити їхній успіх.

Расскажите друзьям про новость