Кейс української комунікаційної агенції Gres Todorchuk увійшов до шорт-листу Social & Influencer Lions міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Проєкт, реалізований для гуманістичного руху UAnimals, мав на меті привернути увагу влади до спалювання сухостою. Нагадаємо, цей проєкт отримав золото SABRE Awards EMEA 2021.
«Цього року наша агенція вперше подалась на Cannes Lions. За «Оскар» світу комунікацій щороку борються десятки тисяч кейсів, а до фіналу потрапляють одиниці, — говорить співзасновник Gres Todorchuk Олександр Тодорчук. — Серед таких і наш проєкт, у якому ми «спалили» футбольні стадіони. Досі не вірю, що ми у шорт-листі. Україна у фіналі!»
Минулої весни з початку року в Україні згоріло близько 60 гектарів лісів, боліт і полів. Однією з причин стала стара традиція, за якою люди спалюють суху траву, вважаючи, що це покращує родючість землі. Єдиним способом боротьби з паліями є штрафи, які, проте, не змінювалися з 2009 року і становили 170-340 грн.
Щоби привернути увагу влади та суспільства до цієї проблеми, Gres Todorchuk «запалили» стадіон ФК «Динамо» Київ. 5 топових футбольних клубів української Прем’єр-Ліги підтримали ініціативу: «запалали» стадіони ФК «Зоря», «Олександрія», «Карпати», «Маріуполь» і «Ворскла». Своє поле «підпалив» навіть мінський ФК «Динамо».
Проєкт з нульовими вкладеннями отримав 5 мільйонів охоплення, понад 10 тисяч реакцій та взаємодій з публікаціями, 3 сюжети та ефіри на телебаченні. До Верховної Ради було подано законопроєкт №3526, покликаний посилити захист екосистем. У вересні проєкт було прийнято в першому читанні, а в березні 2021 року — підписано Президентом.
Нагадаємо, в цьому році Saatchi & Saatchi Ukraine отримало срібного Канського лева за проєкт Motherland Pride, а українські молоді креатори здобули золото Young Lions у категорії «Дизайн».