Посольство Швеції перетворило київські вулиці на AR-об’єкти
11 Июн 2021, 15:17

Посольство Швеції перетворило київські вулиці на AR-об’єкти

У Києві з’явився пішохідний маршрут з елементами доповненої реальності, присвячений українсько-шведській співпраці. Від Національного музею історії України вздовж Пейзажної алеї до Арки дружби народів представлені ключові цінності, які об’єднують Україну та Швецію. Ініціатива презентована в рамках Днів Швеції в Україні 2021 у партнерстві з Першою леді України. 

Понад рік Швеція закрита для в’їзду українців через пандемію COVID-19. Щоб надати киянам та гостям міста можливість завітати до Швеції, Посольство Швеції в Україні та креативна агенція ANGRY створили “куточки” Швеції прямо тут, на вулицях Києва.

«Ми презентуємо піший маршрут куточками Швеції просто тут, у центрі Києва. Ці куточки – це арт-зони, присвячені тисячорічній дружбі, різноманітності, гендерній рівності, інноваційності, екологічності та безбар’єрності», – сказав Посол Швеції Тобіас Тиберг.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожна з шести інтерактивних зон присвячена одній з цінностей, які об’єднують українців і шведів: екологічності, рівності, інноваційності, різноманітності, інклюзивності, дружності.

Кожна з шести інтерактивних зон — це змога “опинитися” в Швеції, зробити фотографію чи зняти відео з доповненою реальністю і тим самим відсвяткувати спільні для українців і шведів цінності. 

«Будь-який бренд — це, в першу чергу, його цінності. І чим більше людей їх розділятиме, тим сильніший бренд буде. Рівність, екологічність, інклюзивність — це те, в що однаково вірять і в Швеції, і в Україні. І замість того, щоб говорити про це самому, ми дали змогу розповісти про це кожному.

Створіть білборд і ви отримаєте рекламу, яку намагатимуться ігнорувати. Покладіть той самий білборд на землю і люди самі підходитимуть, щоб подивитися на нього і прочитати більше. А у нашому випадку ще й для того, щоб сфотографуватися», — коментує кампанію креативний директор ANGRY agency Сергій Малик. 

Пройтися пішохідним маршрутом, який об’єднує усі шість інтерактивних зон, від Національного музею історії України до Арки дружби народів усі охочі можуть з 6 червня до 1 липня.

Расскажите друзьям про новость