Пользователи выбрали лучший ролик YouTube.
04 Июн 2015, 03:01

Пользователи выбрали лучший ролик YouTube.

Рекламный ролик Turkish Airlines «Kobe Vs. Messi: The Selfie Shoutout», размещенный в декабре 2013 года, назван самым любимым роликом на YouTube за последние 10 лет. Пользователи выбрали лучшее видео канала в рамках празднования 10-летнего юбилея видеохостинга. В топ пятерку вошли Volkswagen «The Force», Always «#LikeAGirl», Volvo Trucks «The Epic Split feature Jean Claude Van Damme» и Dove «Real Beauty Sketches». 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость