Часто агенції починають культивувати свій унікальний підхід. В результаті формується бренд агенції через кейси клієнтів – і в Michurin вважають, що це не ок. Адже виходить не комунікація для брендів, а комунікація власного бренду. Шкода, що клієнти цього не розуміють і ведуться на «той самий стиль».
Власний підхід – це дуже круто. Але коли це повторювана форма, виходить багато однакових кампаній. Або одна кампанія на всіх. Бренди, яким начепили цю однаковість з часом починають втрачати до себе інтерес людей і отримувати бізнес-мінуси.
У Michurin вважають, що кожному бренду потрібен унікальний підхід. Це дуже проста мантра, якій не завжди виходить слідувати.
Тому у Michurin відмовилися від власного стилю. Агенції існують, щоб вирішувати проблему клієнтів і взаємно розвивати свої бізнеси, а не сяяти за чужий рахунок. Для кожного клієнта агенція має бути такою, якою має бути саме для цього клієнта. Рекламна індустрія обслуговує клієнтів і це треба прийняти, щоб почати створювати справді унікальні кейси, адже клієнт завжди має бути важливіше агенції.
Агенція почала зі стилю бренду KLO, з якими співпрацюють більше 7 років. А зараз перейшли на стиль Нової пошти Глобал, з якими готують вже четверту кампанію.