Kotex закликав мам поговорити з дочками про місячні
28 Май 2021, 14:41

Kotex закликав мам поговорити з дочками про місячні

28 травня – Міжнародний день менструального здоров’я. Десятки країн світу долучаються до цього дня з метою інформувати про важливість місячних, розповідати про різноманітні засоби менструальної гігієни, та боротися зі стереотипами про критичні дні.

Kotex вірить, що кожна може досягти успіху і місячні це не перепона на шляху до мрії. І перший крок до цього — не боятися говорити про менструацію.

Близько 500 мільйонів дівчаток та жінок у країнах Африки, Азії та Південної Америки не мають доступу до засобів гігієни. Надати їм ці засоби та знищити табу навколо теми менструації у світі жінкам допомагає організація WASH United. Бренд Kotex підтримує цю організацію, бо усвідомлює важливість її місії для жінок всього світу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До дня менструального здоров’я, бренд Kotex разом з зірковими мамами: Марічкою Падалко, Алісою Чекорською та Яною Осіповою створили відео, щоб привернути увагу суспільства до важливості обговорення питань інтимної гігієни з доньками. У відео мами піднімають важливу тему обізнаності про статеве дозрівання, дають відповіді на питання, що хвилюють доньок-підлітків.

Расскажите друзьям про новость