«Свій Тарас»: нова кампанія для «Квасу Тараса Хлібного»
25 Май 2021, 15:15

«Свій Тарас»: нова кампанія для «Квасу Тараса Хлібного»

McCann Kyiv запустив нову комунікацію для «Квасу Тараса Хлібного».

У кожній сім’ї є хтось чи щось, що збирає рідних разом. Приміром, тато з його фірмовими шашликами, день народження бабусі, домашній улюбленець… Словом, той, хто об’єднує родини, як «Квас Тарас Хлібний». Адже довкола нього вже багато років збираються сім’ї за одним столом. 

В ефір вийшли дві сімейні історії: рекламний і спонсорський ролик для відомого кулінарного шоу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також бренд оновив дизайн і підкріпив комунікацію рекламою для outdoor і digital.

Расскажите друзьям про новость