За 16 років Yakaboo став найбільшим в Україні книжковим інтернет-магазином. Тут продається понад 300 000 книжкових тайтлів 71 мовою. Розвивається власне видавництво Yakaboo Publishing. Скоро запуститься додаток-читалка. Але за останні роки українці стали менше читати. Всього 27% — регулярні читачі, в Європі цей показник майже у 2 рази вище.
Перед креативниками з Madcats стояла мета провести ребрендинг книжкового інтернет-магазину, оновивши стратегію, дизайн та комунікації.
Madcats хотіли відкрити для бренду нові горизонти. Тому стратегія не про продаж книг, а про популяризацію читання.
Поспілкувавшись з читачами про життя, книги, і не тільки, в агенції зрозуміли: коли ти усі вихідні залипав у тренди ютубу, то в понеділок стає прикро за безцільно витрачений час. А ось якщо встиг розкрити книгу — то все ок.
Тож стратегія Yakaboo: «У будь-якій незрозумілій ситуації — читай».
Новий слоган: «Читати — завжди ОК!». Madcats створили конструктор, який зберігає центральний сенс «Читати — ОК», але дозволяє прикласти його до будь-якого контексту. Читати на зупинці — ОК, читати до світанку — теж ОК, читати, а не скролити фід — це дуже навіть ОК!
«Ми мріємо, щоб книги знову стали джерелом знань, сил, натхнення і впевненості для українців. Ми хочемо змінити ставлення до читання в Україні і повернути книгу в життя українців», — зауважив співзасновник Yakaboo Юрій Кривошея.
Yakaboo хоче допомогти українцям знову полюбити книги. Для цього бренд запускає культурні та соціальні проекти. Перший з них, національна ініціатива «Ya_читаю», стартував 21.05.
Madcats хотіли зробити дизайн, який зможе передати любов до читання — актуальним для цифрової епохи шляхом.
Логотип розробили навмисно простий, але насипали у нього родзинок — перевернули вертикально, як назву книги на корінці, що стоїть на полиці.
Дві крапки над новим логотипом «У» — це не помилка, і навіть не хюґе. Це роги яка — легендарного бренд-персонажа. Втім, у дуже модерністській інтерпретації.
Від старої айдентики дизайнери Madcats залишили колір, проте зробили його відтінок більш енергійним та виразним.
І, звісно, створили гнучку дизайн-систему — контейнер, який уміє структурувати контент всередині себе.