Рекламна кампанія України: версія 2.011. Переможці голосування.
31 Авг 2015, 08:39

Рекламна кампанія України: версія 2.011. Переможці голосування.

Підсумки голосування за плакати, актуальність яких довів час

У 2011-му році редакція MMR до 20-річчя Незалежності України давала креативний бриф на розробку рекламної кампанії для країни. А в 2015-му ми вирішили показати результати цього експерименту ще раз та запропонували проголосувати за ті постери, які залишилися актуальними досі. У креаторів трійки переможних ідей ми запитали одне: як вони сьогодні самі ставляться до своїх робіт? 

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

«Мріяти по-українськи» 

Паша Мельник-Крисаченко (дизайнер)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Зараз я б зробив інший плакат, тому що коли я створював цей плакат, усе було по-іншому. Ми легковажно ставилися не тільки до Дня незалежності, а й до нашої країни. Власне й тому плакат такий лековажний, дотепний жарт і все. Зараз усе змінилося. Ми «виросли» й у нас з’явилась гордість за свою країну, якої раніше не вистачало.

Слава Денис (арт-директор)

Мне этот постер до сих пор нравится. В нем сквозит сарказм. Огромная часть украинцев продолжает «мечтать варениками» и оперировать философией шароварщины. И к сожалению, часто эти люди находятся на высоком уровне.  

«Вона має яйця»

Мария Лихолет (копірайтер)

Ми не могли передбачити події які відбуваються сьогодні, але «події» не мають значення. Колесо історії крутиться, сюжет повторюється, але суть лишається незмінною. Тому, що Україна – це земля. На створення роботи нас надихнула повість Ольги Кобилянскької «Земля». Написана більш як 100 років тому, вона і досі є актуальною. Ольга Кобилянська художньо досліджує на українському матеріалі біблійний мотив про Каїна й Авеля — братовбивство як першозлочин. Боротьба за Українську землю  триває протягом багатьох століть, боротьба між «братами». Українська земля – унікальна, ми маємо все необхідне для розвитку аграрної галузі господарства. Не слід трактувати аграріїв, як «відсталих селюків». Постіндустріальне суспільство може надрукувати батон на 3D принтері, але чомусь мені здається, що будь-яка людина надасть перевагу шматку справжнього хліба, без ГМО та «хімії». Новітні технології та родючі українські чорноземи створюють умови для розвитку нео-аграрної галузі, яка зможе нагодувати не лише українців, але і всю Європу. Протягом століть боротьби за незалежність, яка ніколи не скінчиться, завдячуючи геополітичним обставинам, Україна довела, що вона таки «має яйця», залишилося тільки спекти хліб. І я вірю, що ми зможемо підняти аграрну галузь і знову стати хлібною, і не тільки, годувальницею Європи. 

«Незалежнiсть власними руками» 

Іван Вищепан (дизайнер)

На сегодня этот плакат лучше отображает то, насколько независимыми мы являемся. Поэтому да, оставил бы все без изменений.  

Расскажите друзьям про новость