15 квітня о 19:00 відбудеться вебінар на тему: «Як концепція microlearning допомагає digital-фахівцям і бізнесу розвиватись в умовах високої конкуренції».
Спікер заходу — засновник онлайн-платформи «DIGITALIZATOR», Ед Кузьмін. За майже 10 років роботи Ед працював на позиціях CMO та керував департаментами digital-маркетингу в міжнародних і локальних компаніях. Консультував та будував відділи маркетингу у таких брендах: «Vitto Rossi», «Andre Tan», «TEK», «МамаХохотала», «TireShop», «Samsonite», «Тайський Привіт», «Superludi», «GeniusMarketing», «Бізнес-Конструктор» та багато інших.
Він розповідатиме про «підводні камені» в навчанні digital-маркетингу сьогодні, особливості та переваги мікрольорнінгу, як він допомагає вирішити складні робочі задачі, а також про способи застосування мікрольорнінгу в digital-сферах (коли доречно, а коли ні).
Вебінар буде корисно відвідати початківцям і досвідченим digital-фахівцям, а також усім, хто хоче ефективно розвиватися в digital-маркетингу.
«DIGITALIZATOR» — онлайн-платформа для навчання й тестування діджитал-маркетологів і створення системних відділів маркетингу для малого та середнього бізнесу.
Участь безкоштовна але необхідна попередня реєстрація тут.