За рік українська аудиторія у соцмережах зросла на 7 млн і досягла 60% населення
18 Мар 2021, 10:04

За рік українська аудиторія у соцмережах зросла на 7 млн і досягла 60% населення

За рік карантину, пов’язаного з пандемією коронавірусу COVID-19, з початку 2020-го до початку 2021 року українська аудиторія соцмереж збільшилася на 7 млн осіб, зазначається в повідомленні компанії GlobalLogic із посиланням на результати дослідження, проведеного на базі відкритих даних, зазначає interfax.com.ua.

«На початку 2020 року в Україні було 19 млн користувачів (соцмереж — ІФ), у 2021 році цифра досягла 26 млн. Водночас проникнення соцмереж зросло наполовину: наразі у них зареєстровані 60% населення країни, тоді як у січні 2020 року було трохи більше ніж 40%», — наголошується в повідомленні в середу.

За даними GlobalLogic, із 2019 року кількість українців в Instagram зросла на 22%, а у Facebook — на 7%. Наразі ними користуються 14 і 16 млн українців відповідно.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«За останній рік нова соціальна мережа TikTok досягла 16% користувачів з України, її зростання становило 500%. Найпопулярнішою соцмережею залишається YouTube з охопленням 96% користувачів в Україні. У середньому на сайті вони проводять майже 40 хвилин на день», — зазначають у GlobalLogic.

Кількість українських інтернет-користувачів, за даними компанії, також зросла на 2 млн, що на 33% більше, ніж у 2019 році, і на початку 2021-го становила майже 30 млн, тобто приблизно 67% населення країни.

За даними GlobalLogic, інтернет-користувачів стає більше не тільки в Україні, а й у світі: з 2019 року їхня кількість збільшилася на 280 млн.

Окрім того, через пандемію за останній рік люди у всьому світі стали на 57% більше дивитися відео та фільми, на 37% більше слухати музику і на 15% — підкасти.

Для аналізу компанія GlobalLogic використовувала дані з відкритих джерел, такі як Data Report, Державну службу статистики, Kantar і PlusOne, а також внутрішню статистику.

Расскажите друзьям про новость