Компанія «АВК» докорінно змінила брендинг желейно-жувальних цукерок «Жувіленд», які присутні на ринку понад 10 років. Завдяки новій концепції «Жувіленд» трансформувався у підлітковий бренд.
Після численних досліджень аудиторії та моніторингу ринку бренд-команда «АВК» дійшла висновку: задля підвищення лояльності та збільшення частки ринку оновлений бренд повинен відповідати захопленням ЦА та слідувати трендам. Для цього було створено яскравий шалений світ — JUVELAND, у якому поєднуються найсміливіші підліткові фантазії.
«Агенція dozen отримала завдання показати, що оновлений бренд розширює можливості реальності через портал та дає доступ до світу вигадок й креативу. Світу, в якому можна сміливо реалізовувати будь-які ідеї, де немає жодних обмежень», — розповідає менеджерка категорії Тетяна Коровiна.
«Ми поєднали естетику примітивних комп’ютерних ігор та мультиплікацію без використання продуктового дизайну», — говорить Роман Рой, арт-директор компанії «АВК».
«Ми зберегли виразний елемент старого „Жувіленда“, веселу й жваву літеру „е“, створивши бренд-персонаж — Жувіка. Залежно від SKU він висловлює різні емоції: підморгує, дражнить, мружиться або просто сміється. А ось сам портал — це головний елемент упаковки. Він контрастує на чорному тлі та посилюється кумедними персонажами, які літають навколо. У результаті проведених досліджень кириличне написання „Жувіленд“ змінилося на латинське — JUVELAND. Відповідно ми розробили англійські назви для SKU: Party Sharks, Bear’s Band і Dino Zorro, які надають певного характеру кожній пачці», — пояснює директор агентства dozen Максим Лесняк.
Оновлений JUVELAND активно заходить на ринок, розпочинаючи цікаву подорож, під час якої поступово розкриватиметься весь його потенціал.