Журнальная реклама для iPad Mini завоевала Гран-при в категории Press
20 Июн 2013, 05:40

Журнальная реклама для iPad Mini завоевала Гран-при в категории Press

США получили второй Гран-При на Каннском фестивале креативности, на этот раз  агентство TBWA\Media Arts Lab, Лос-Анджелес получило награду за рекламу в журнале для iPad mini.

 

Реклама была расположена на задней стороне обложки нескольких журналов, включая Time, Wired и The New Yorker. Они изображали планшет в реальную величину, а на дисплее была показана передняя сторона обложки номера журнала. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Агентство TBWA\Media Arts Lab, Лос-Анджелес получило награду за рекламу в журнале для iPad mini.

Агентство TBWA\Media Arts Lab, Лос-Анджелес получило награду за рекламу в журнале для iPad mini.

Агентство TBWA\Media Arts Lab, Лос-Анджелес получило награду за рекламу в журнале для iPad mini.

Агентство TBWA\Media Arts Lab, Лос-Анджелес получило награду за рекламу в журнале для iPad mini.

Расскажите друзьям про новость