12 Мар 2009, 14:33

Журнал «Добрые советы» проведе рекламну кампанію за $500 тис.

Глянцевий журнал для жінок «Добрые советы» (видавництво «Бурда-Україна») розпочинає рекламну кампанію на телебаченні та радіо.

Як зазначається у повідомленні видавництва, у кампанії будуть задіяні Новий канал, СТБ, ICTV, ТЕТ, «Сіті», Gala Radio, «Русское радио», «Ретро-ФМ» та «Европа+».
 
Мета рекламної активності – донести до потенційних читачів інформацію про унікальність журналу на ринку жіночої преси та підкреслити його низьку вартість.

 
Загальна вартість кампанії – близько $500 тис.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость

Новое видео