«Жако» розповіли секрет легкості зефіру
27 Янв 2021, 15:32

«Жако» розповіли секрет легкості зефіру

Перша зефірна фабрика «Жако» та BBDO Ukraine запустили комунікацію для підтримки нового позиціонування

Як легко десерти не залітали б до рота, та вони – важкі. Крім зефіру. І за складом, і за відчуттям: він – легкий. Тому і позиціонування у BBDO Ukraine розробили таке: «Жако» – легкість на десерт. 

Аби довести, що цей десерт – найлегший, агенція вирішила розказати правду. Без драматизації, гіперболізації та інших креативних технік. І просто передала історію, яку розповіла помічниця технолога Першої зефірної фабрики. За її словами – саме з неї все і почалось. Так десерти «Жако» набули легкості.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость