«Жако» розповіли секрет легкості зефіру
27 Янв 2021, 15:32

«Жако» розповіли секрет легкості зефіру

Перша зефірна фабрика «Жако» та BBDO Ukraine запустили комунікацію для підтримки нового позиціонування

Як легко десерти не залітали б до рота, та вони – важкі. Крім зефіру. І за складом, і за відчуттям: він – легкий. Тому і позиціонування у BBDO Ukraine розробили таке: «Жако» – легкість на десерт. 

Аби довести, що цей десерт – найлегший, агенція вирішила розказати правду. Без драматизації, гіперболізації та інших креативних технік. І просто передала історію, яку розповіла помічниця технолога Першої зефірної фабрики. За її словами – саме з неї все і почалось. Так десерти «Жако» набули легкості.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость