Земля перестала вращаться в новом ролике Nike.
02 Мар 2018, 07:43

Земля перестала вращаться в новом ролике Nike.

Новая кампания спортивного бренда призывает людей бежать, когда мир останавливается. Баскетболист Коби Брайант, ученый Билл Най, гимнастка Симона Байлз и актер Кевин Харт бегут, чтобы заставить планету вновь вращаться.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость