Здається, я тебе десь бачив: як реклама допомагає повернути колишню славу зіркам
07 Сен 2020, 14:21

Здається, я тебе десь бачив: як реклама допомагає повернути колишню славу зіркам

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, про те, як реклама перезапалює зірки

Слава — дама примхлива: сьогодні ти у всіх на слуху, репортери сидять в засідках навколо твого будинку, кожен твій рух стає новиною, продюсери буквально б’ються за тебе, а завтра люди вже не знають хто ти такий. Ну, або знають, але з підказкою.

Проте співробітництво із зірками, які вже пережили пік слави, має низку переваг. По-перше, як ми вже зазначили, з підказкою їх таки впізнають. По-друге, кожна з таких особистостей має певний імідж, який бренд може використати для підкреслення своїх унікальних якостей. А споживачі, які пригадають приємні моменти свого дитинства чи юності, підсвідомо додадуть ці приємні відчуття до сприйняття бренду. А по-третє, це просто гарно! Як реклама перезапалює зірки — дивіться найяскравіші приклади у підбірці.

Маколей Калкін та Google

Хоча на фільмі «Один вдома» виросло не одне покоління, дорослий Маколей Калкін (якому цього року, до речі, виповнилося 40!) майже не знімався в кіно й навіть на 1% не був вже таким популярним, як у дитинстві. Компанія Google вирішила нагадати всім про різдвяний кіношедевр та відтворила найвідоміші моменти фільму у найменших деталях. Звісно, з тим самим Маколеєм, тільки 30 років по тому…

Білл Мюррей та Jeep

Білл Мюррей — не лише відважний «Мисливець за привидами», а й відомий завдяки стрічці «День бабака» — без сумніву, одній з кращих трагікомедій усіх часів (хто ще не бачив — дивитися обов’язково!). Бренд Jeep вирішив оригінально використати сюжетну лінію фільму для підкреслення переваг нового позашляховика. 

https://www.youtube.com/watch?v=sZzblPk8bf4

Міккі Рурк та Bavaria

Для того, аби влаштувати дебош, Міккі Рурку алкоголь не потрібен. Він — один із найпопулярніших акторів 90-х завдяки ролям у фільмах «9 з половиною тижнів», «Дика Орхідея» та «Харлей Девідсон і Ковбой Мальборо». Щоправда, після 2000-х його слава стосувалася переважно скандалів. Бренд Bavaria використав бунтівний образ голлівудської зірки для просування безалкогольного пива, вийшло дуже органічно.

Мінстер Бін, кунг-фу та Snickers

Містер Бін та фільми про східні бойові мистецтва були неймовірно популярними в 90-х роках. Snickers вирішив повернути їм несправедливо втрачену славу. І хоча сюжет ролика не повторює сюжет якогось конкретного фільму, після перегляду нестримно хочеться передивитися кінострічки про монахів Шаоліня та ніндзь, а також від душі посміятися над неймовірною мімікою Містера Біна.

Жан Клод, Шпагат і Volvo

Жан Клод Ван Дам — мегапопулярний актор з бойовиків 90-х, відомий за фільмами «Кривавий спорт», «Подвійний удар» та «Універсальний солдат». Неймовірна гнучкість та можливість сідати на шпагат будь-де давно стали його своєрідною «візитною карткою». У 2000-х актор продовжує багато зніматися, та його популярність і близько не така, як у минулі роки. У 2013 актор знову опиняється на піку слави завдяки епічному ролику для вантажівок Volvo, який швидко став вірусним — загалом тільки на YouTube його подивилося понад 100 мільйонів людей, а сама кампанія отримала Гран Прі в Каннах. До речі, Ван Дам — не єдина зірка, що засяяла з новою силою після рекламної кампанії: друге дихання отримав трек 2000 року співачки Enya. Пісня «Only time» стрімко увірвалася до хіт-параду Billboard top 100, посівши 43 сходинку, а кількість завантажень композиції на музичних сервісах злетіли до небес.

Дядя Жора та Moneyveo

Наша команда в Havas Ukraine теж вирішила використати цей прийом і довести його ефективність. Дядя Жора (справжнє ім’я — Вадим Мічковський) був неймовірно популярним коміком на початку 2000-х: один з найяскравіших резидентів Comedy Club Ukraine, згодом — ведучий кількох гумористичних програм на провідних каналах країни. У 2018 слава Дяді Жори знову пішла вгору, а сам актор став популярним ще й серед сучасної молоді завдяки співробітництву з брендом Moneyveo. Трек виявився настільки драйвовим та ненав’язливим, що став чи не єдиним рекламним роликом, який, згідно статистики, споживачі добровільно додивлялися до кінця (маючи можливість скіпнути). А хтось навіть зациклив його на цілу годину та виклав на YouTube. На даний момент саме ця зациклена версія набрала понад 700 тисяч переглядів.

Кавер: MMR

Расскажите друзьям про новость