#завжди_у_серці: в Україні розпочинається інформаційна кампанія про Крим
11 Сен 2020, 10:04
PR

#завжди_у_серці: в Україні розпочинається інформаційна кампанія про Крим

Міністерство культури та інформаційної політики повертає в інформаційне поле країни тему Криму. Першим кроком став соціальний відеопроєкт #завжди_у_серці, у подальших планах МКІПу — рік Агатангела Кримського та інші активності, що актуалізують тему Криму в інфополі.

Мета інформаційної кампанії — повернути Крим у порядок денний, оживити його образ у свідомості кожного українця, розвивати та підтримувати культуру півострова.

«Ми бачимо своєю місією підтримувати та зміцнювати зв’язок кожного українця з Кримом, — говорить Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко. — Культура півострова є невіддільною частиною України, тож задля її популяризації ми плануємо низку різноманітних заходів та інформаційних ініціатив. Проєктом, що розпочав інформаційну кампанію про Крим, стала ініціатива агенції Gres Todorchuk та продакшн-студії Limelite».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Комунікація стартувала на телебаченні та в соцмережах короткими роликами і відеоінтерв’ю, в яких українці діляться своїми спогадами про Крим. Продовженням стануть спецпроєкт з історіями на сайті «Українська правда» і флешмоб у соцмережах під хештегом #завжди_у_серці, де українці розповідатимуть власні історії про півострів. Згодом усі історії зберуть на одному ресурсі.

«Цього року до школи пішли діти, які народилися після анексії. Для них Крим — це щось дуже далеке, прекрасне та недосяжне, відоме тільки зі спогадів батьків. Ми вирішили зібрати історії про Крим від мільйонів українців і викласти їх на одному майданчику. Щоб підживлювати пам’ять і плекати спогади до того дня, коли Україна поверне Крим, — говорять CEO  Gres Todorchuk Олександр Тодорчук та продюсер Limelite Володимир Яценко. — Для зйомок ми зібрали історії людей, які нерозривно пов’язані з півостровом: у когось там залишився дім і рідні, хтось уперше закохався у Криму, а хтось із теплом пам’ятає відпочинок із батьками на узбережжі. Проєкт має на меті пробудити ностальгію за Кримом у мільйонів людей і нагадати, що Крим у серці та ДНК кожного з нас». 

Героями роликів стали люди з різних куточків України та з різними спогадами про півострів. Серед них — кримські татари, переселенці та українці, чия життєва історія якось пов’язана з Кримом. Відео знімали на Арабатській стрілці, за півтора кілометра від берега Криму. Режисером роликів виступив Ігор Стеколенко.

Расскажите друзьям про новость