Засновник глобального ком’юніті Space1000 розповість про космічний бізнес
27 Май 2019, 13:30

Засновник глобального ком’юніті Space1000 розповість про космічний бізнес

29 травня в готелі «Хрещатик» в Києві пройде зустріч з керівниками міжнародних
компаній Олексієм Бринзаком і Денисом Руденко. Тема зустрічі — «Бізнес і космос —
новий рубіж можливостей». На івенті відбудеться публічна презентація української
частини глобального ком'юніті Space1000.
Денис Руденко — візіонер глобального ком'юніті Space1000. Мета співтовариства —
сформувати культуру краудфандінга для будівництва «космічного» архітектурного
об'єкта на Карибських островах.
На зустрічі Денис презентує ком'юніті і пояснить, чому космос доступний звичайній
людині. Крім того, Денис розповість, як навчитися мислити і діяти глобально.
«Space 1000 — закрите клубне співтовариство візіонерів, які хочуть розвиватися в
глобальному масштабі. Усередині ком'юніті вони отримають нетворкінг, досвід
глобального проекту і енергію для здійснення мрії. Ми створюємо Space1000 в
Україні, тому що містечковість — це сильний обмежувач зростання і розвитку. Мій
досвід життя в Америці показує, що запорука успіху — це глобальний вектор,
причому бажано зі старту. Українська частина Space1000 входить в ком'юніті
міжнародного рівня», — пояснює Денис Руденко.
Крім того, Руденко заснував міжнародну компанію Decron Club, яка запускає банківські
злитки у космос.
Олексій Бринзак — американець українського походження, серійний підприємець і
інвестор. Олексій управляє компаніями в сферах нерухомості, сільського господарства,
технологій і спорту. На зустрічі Бринзак розповість, чому він розвиває бізнес і інвестує
в компанії майбутнього, а також які перспективи відкриває космос для звичайної
людини.
Після виступів гостей чекають Q&A-сесія і нетворкінг.
Зустріч буде безкоштовною. Щоб взяти участь, потрібно зареєструватися та
отримати підтвердження запрошення на e-mail.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость