Запуск «Мобільного Ощаду»: про емоційні відносини між клієнтом та банком
07 Дек 2021, 15:33

Запуск «Мобільного Ощаду»: про емоційні відносини між клієнтом та банком

У середу 1 грудня Ощадбанк презентував новий додаток «Мобільний Ощад», який протягом 2022 року має повністю замінити його стару версію — «Ощад 24/7». Новий додаток розроблявся два роки. Редакція MMR дізналась про те, як державний банк наважився на такі трансформації, на кого орієнтований новий додаток та навіщо разом із Fedoriv Agency створили героя Ощадика, що супроводжуватиме клієнта у додатку.

Навіщо Ощадбанку знадобився новий додаток?

Своїм новим додатком компанія робить великий крок уперед. Наразі мережа банку налічує близько 1600 відділень, він демонструє фінансову стабільність та покращує ефективність. Одним із факторів, що вплинули на стрімкий розвиток Ощадбанку, була його цифрова трансформація. Перший мобільний додаток банку з’явився у 2012 році (Ліцензія НБУ №148 від 05.10.2011). Він дозволяв здійснювати найпростіші операції. Протягом 8 років було запущено багато оновлень, додаток із кожним роком ставав більш функціональним.

Наразі додатком  «Ощад 24/7» користуються майже 6 млн клієнтів. За 10 місяців 2021 року клієнти Ощадбанку здійснили операцій на суму 125 млрд грн. Варто зазначити, що 40% банківських операцій в Ощаді проходять в онлайні, тільки 10% — у касах відділень, решта ж припадають на банкомати та термінали. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Результати роботи «Ощад 24/7» ми вважаємо великим досягненням. Наші клієнти дедалі активніше користуються мобільним додатком. Але зміни — на часі.
Антон Тютюн
член правління Ощадбанку

Міленіале, привіт!

В Ощаді розуміють, що за останні роки його клієнт суттєво змінився. Перед тим, як розпочати розробку нового додатку, Ощадбанк вирішив з’ясувати, що саме визначає задоволення клієнта при користуванні цим сервісом. Щоб зрозуміти, що потрібно сучасному користувачеві, компанія провела безліч фокус-груп, інтерв’ю, здійснила глибинну аналітику, проаналізувала best practices найкращих європейських та американських мобільних банків та сервісних компаній.

Згідно з дослідженням McKinsey, $147 млрд доходу банки отримують від клієнтів з покоління міленіалів. Не варто нехтувати іншими поколіннями, проте наразі саме міленіали формують основу дохідної частини банків. 

Саме покоління міленіалів здійснює глобальний вплив на дохід банків. Тому ми сфокусували свою увагу на них та їх потребах.
Антон Тютюн
член правління Ощадбанку

За результатом усіх проведених досліджень Ощад визначив три основні елементи, що рухають вибором клієнта й визначають його задоволення банком та будь-якою сервісною організацією:

  • Простота
  • Швидкість
  • Трендовість

Результати досліджень знайшли своє відображення у новому «Мобільному Ощаді».

Переваги нового мобільного додатку «Мобільний Ощад»

Новий мобільний додаток вже доступний для завантаження на App Store та в Google Play.

Він базується на трьох основних елементах: простота, технологічність та емоція. Такі пріоритети визначили самі клієнти Ощадбанку.

У 2021 році Ощад здійснив оновлення цифрових каналів. Ключовим є перезапуск мобільного додатку. «Мобільний Ощад» принципово новий за всіма параметрами. Ми змінюємо його не лише ззовні, а й поступово будемо додавати туди новий функціонал. Зміна платформи дасть можливість робити оновлення мобільних сервісів набагато швидше. Система стала більш стабільною і здатною витримувати будь-які навантаження в пікові години.
Сергій Наумов
голова правління Ощадбанку

Простота. У нового додатку простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Розробники скоротили кількість дій, які потрібно зробити користувачу для здійснення операцій. Так, кількість кліків, потрібних для здійснення певних транзакцій, зменшилась з п’яти до одного.

Дизайн додатку розроблено в партнерстві з міжнародною компанією Alty, суперпрофесіоналами у сфері UX/UI. Під час створення дизайну було розглянуто тисячі варіантів екранів та десятки тисяч можливих кроків клієнта, щоб користування додатком було максимально зрозумілим, логічним та простим.

Так, переказати кошти можна за кілька кліків: за номером телефону — клієнтам Ощаду, за номером картки — клієнтам інших банків чи між своїми картками.

Встановлення лімітів — ще одна важлива функція, яку в старому додатку було часом нелегко знайти. Врахувавши всі побажання, тепер її інтерфейс розроблено таким чином, щоб усе було зрозуміло одразу.

Технологічність. Додаток побудовано на платформі Flutter, якою користуються провідні світові компанії — серед них Google, eBay, Tencent та інші лідери технологій. Вона забезпечує швидкість впровадження змін, гнучкість системи та підвищує її продуктивність.

Наразі у додатку присутні всі популярні функції, потрібні сучасному клієнту. На наступний рік Ощадбанк запланував багато оновлень, і саме завдяки новій платформі їх можна буде швидко інтегрувати. Порівняно з «Ощад 24/7» новий мобільний додаток працює набагато швидше.

Герой Ощадик 

Емоції. Не секрет, що мало хто витрачає кошти з усмішкою. Бажанням Ощадбанку було зробити всі контакти клієнтів з банком емоційними та приємними. Для цього компанія Fedoriv Agency розробила для додатку спеціального персонажа — Ощадика. Тепер, коли клієнт робить переказ коштів, цей персонаж передає віртуальну монету. Якщо щось пішло не так, наприклад, відсутнє підключення до інтернету, герой сумуватиме разом із клієнтом.

Ощадик дуже гнучкий, позитивний та веселий. У першу чергу він є помічником. Герой допомагає людині відчути, що цей мобільний додаток є дуже простим, технологічним та емоційним. Окрім самого факту, що трансакція відбулася, клієнт буде отримувати задоволення від того, як відбувається ця взаємодія.
Андрій Федорів
засновник та CEO FEDORIV GROUP

Незважаючи на те що додаток матиме ще два релізи у 2022 році, вже зараз за функціоналом він задовольняє ключові потреби клієнта: тут представлено 95% найбільш популярних операцій.

Як і будь-якому новому сервісу, «Мобільному Ощаду» потрібен час, щоб завоювати серця користувачів. Але врешті-решт це станеться, адже клієнтам буде більш зручно користуватись новим додатком.
Сергій Наумов
голова правління Ощадбанку


Расскажите друзьям про новость