#захищені: всеукраїнська кампанія на підтримку вакцинації
27 Авг 2021, 15:17
PR

#захищені: всеукраїнська кампанія на підтримку вакцинації

 Vandog agency для UNICEF та МОЗ розробили всеукраїнську кампанію на підтримку вакцинації.

«Захищені» — це герої кампанії, які через власні історії мотивують інших українців вберегти себе від COVID-19. Це пенсіонери, лікарі, освітяни, соцпрацівники, люди з супутніми захворюваннями, релігійні лідери та працівники критичної інфраструктури. 

Кожен з них вакцинувався із різних причин: щоб бачитись з онучкою, щоб знову подорожувати, щоб захистити себе від можливих ускладнень хвороби. А зараз всі вони — #захищені і готові через власну історію показати, що вакцинація — це безпечно, ефективно і дає можливість повернутись до звичного життя. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
“Ми обрали формат особистих історій, бо це — не уявні герої, а хтось реальний і поруч. Значно легше повірити в історію, коли вона розгортається у тебе на очах. Так люди зможуть надихнутись і собі стати прикладом до наслідування

Слово «захищені», яким обведений кожен герой — зрозуміла метафора щита, захисту від невидимої небезпеки. Кольори для кампанії обирали виходячи з брендингу ЮНІСЕФ. Небесно-блакитний, і світло-салатовий — кольори чистоти та спокою, які у поєднанні з щитом зі слів створюють цілісний образ захищеності та безпеки.

Герої промовляють з білбордів, сітілайтів та LED екранів різних міст.

Їхні історії можна почитати у спецпроекті The Ukrainians та на сторінках партнерів кампанії у соціальних мережах, а також почути на радіо.
Також реалізована серія інтерактивних інсталяцій. Перша — дзеркала для фото, які повторюють кі віжуали #захищених та дають відвідувачам можливість «відмітити» у соцмережах свою вакцинацію.

Друга — портрети героїв, які можуть розповісти — озвучити свою історію всім охочим.

Інсталяції нагадують українцям, що вакцинація від COVID-19 не тільки рятує життя, але й повертає світ можливостей, втрачених через пандемію.

Інструменти кампанії були підібрані таким чином, щоб мати високе охоплення в усіх регіонах України та посилити сприйняття вакцинації, як соціальної норми.

Кампанія «Захищені» є продовженням минулорічної кампанії солідарності «Дякую», що здобула золото на European Excellence Awards 2020 та яка долала дискримінацію щодо медичних працівників, людей, які захворіли на COVID-19, а також працівників, які опинилися на передовій у різних соціальних сферах.

Кампанію реалізовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Світового банку. Креативну концепцію розробила агенція Vandog.

Расскажите друзьям про новость