Vandog agency для UNICEF та МОЗ розробили всеукраїнську кампанію на підтримку вакцинації.
«Захищені» — це герої кампанії, які через власні історії мотивують інших українців вберегти себе від COVID-19. Це пенсіонери, лікарі, освітяни, соцпрацівники, люди з супутніми захворюваннями, релігійні лідери та працівники критичної інфраструктури.
Кожен з них вакцинувався із різних причин: щоб бачитись з онучкою, щоб знову подорожувати, щоб захистити себе від можливих ускладнень хвороби. А зараз всі вони — #захищені і готові через власну історію показати, що вакцинація — це безпечно, ефективно і дає можливість повернутись до звичного життя.
Слово «захищені», яким обведений кожен герой — зрозуміла метафора щита, захисту від невидимої небезпеки. Кольори для кампанії обирали виходячи з брендингу ЮНІСЕФ. Небесно-блакитний, і світло-салатовий — кольори чистоти та спокою, які у поєднанні з щитом зі слів створюють цілісний образ захищеності та безпеки.
Герої промовляють з білбордів, сітілайтів та LED екранів різних міст.
Їхні історії можна почитати у спецпроекті The Ukrainians та на сторінках партнерів кампанії у соціальних мережах, а також почути на радіо.
Також реалізована серія інтерактивних інсталяцій. Перша — дзеркала для фото, які повторюють кі віжуали #захищених та дають відвідувачам можливість «відмітити» у соцмережах свою вакцинацію.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2021/08/240217131_4434035739994256_2465266591776614811_n-1024x683.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2021/08/240217131_4434035739994256_2465266591776614811_n-1024x683.jpg?x90209)
Друга — портрети героїв, які можуть розповісти — озвучити свою історію всім охочим.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2021/08/239999249_4434047849993045_8086072612770047872_n-1024x683.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2021/08/239999249_4434047849993045_8086072612770047872_n-1024x683.jpg?x90209)
Інсталяції нагадують українцям, що вакцинація від COVID-19 не тільки рятує життя, але й повертає світ можливостей, втрачених через пандемію.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2021/08/240114685_4434035506660946_3571186052728400965_n.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2021/08/240114685_4434035506660946_3571186052728400965_n.jpg?x90209)
Інструменти кампанії були підібрані таким чином, щоб мати високе охоплення в усіх регіонах України та посилити сприйняття вакцинації, як соціальної норми.
Кампанія «Захищені» є продовженням минулорічної кампанії солідарності «Дякую», що здобула золото на European Excellence Awards 2020 та яка долала дискримінацію щодо медичних працівників, людей, які захворіли на COVID-19, а також працівників, які опинилися на передовій у різних соціальних сферах.
Кампанію реалізовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Світового банку. Креативну концепцію розробила агенція Vandog.