05 Дек 2017, 14:37

Зачем звереть? Итоги голосования за самую антропоморфную рекламу.

На прошлой неделе MMR запустил голосование, с целью выяснить, какой бренд оказался самым оригинальным на фоне бума на антропоморфизм. Лидером стала сеть автозаправок KLO с 481 голосом, сильно опередив своих конкурентов ЖК «Метрополис» (164 голоса), Eldorado (64 голоса) и сеть магазинов АЛЛО (42 голоса). 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео