За рік українська аудиторія у соцмережах зросла на 7 млн і досягла 60% населення
18 Мар 2021, 10:04

За рік українська аудиторія у соцмережах зросла на 7 млн і досягла 60% населення

За рік карантину, пов’язаного з пандемією коронавірусу COVID-19, з початку 2020-го до початку 2021 року українська аудиторія соцмереж збільшилася на 7 млн осіб, зазначається в повідомленні компанії GlobalLogic із посиланням на результати дослідження, проведеного на базі відкритих даних, зазначає interfax.com.ua.

«На початку 2020 року в Україні було 19 млн користувачів (соцмереж — ІФ), у 2021 році цифра досягла 26 млн. Водночас проникнення соцмереж зросло наполовину: наразі у них зареєстровані 60% населення країни, тоді як у січні 2020 року було трохи більше ніж 40%», — наголошується в повідомленні в середу.

За даними GlobalLogic, із 2019 року кількість українців в Instagram зросла на 22%, а у Facebook — на 7%. Наразі ними користуються 14 і 16 млн українців відповідно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«За останній рік нова соціальна мережа TikTok досягла 16% користувачів з України, її зростання становило 500%. Найпопулярнішою соцмережею залишається YouTube з охопленням 96% користувачів в Україні. У середньому на сайті вони проводять майже 40 хвилин на день», — зазначають у GlobalLogic.

Кількість українських інтернет-користувачів, за даними компанії, також зросла на 2 млн, що на 33% більше, ніж у 2019 році, і на початку 2021-го становила майже 30 млн, тобто приблизно 67% населення країни.

За даними GlobalLogic, інтернет-користувачів стає більше не тільки в Україні, а й у світі: з 2019 року їхня кількість збільшилася на 280 млн.

Окрім того, через пандемію за останній рік люди у всьому світі стали на 57% більше дивитися відео та фільми, на 37% більше слухати музику і на 15% — підкасти.

Для аналізу компанія GlobalLogic використовувала дані з відкритих джерел, такі як Data Report, Державну службу статистики, Kantar і PlusOne, а також внутрішню статистику.

Расскажите друзьям про новость