З посмішкою жити смачніше: редизайн бренду «Розумниця»
09 Дек 2019, 14:25

З посмішкою жити смачніше: редизайн бренду «Розумниця»

«Розумниця» була створена в 2009 році як доступний бренд в портфелі олій концерну BUNGE у відповідь на посткризові настрої споживачів бути більш економними і практичними. За даними GfK в Україні бренд стабільно входив до п'ятірки лідерів ринку за обсягом продажу, починаючи з 2012 року.

Минав час, змінювалися культурний контекст, тренди та погляди споживачів.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Слово «Розумниця» стало сприйматися як архаїчне, етикетка стала прикладом для наслідування іншими марками, бренд почав зменшувати частку ринку, втрачаючи диференціацію у сприйнятті споживачів і на полицях…

У 2019-му бренд «Розумниця» повеселішав завдяки еволюційному переосмисленню та осучасненню його цінностей і дизайну. Агенція MullenLowe Adventa розробила підхід, який оживив нудну категорію і традиційний бренд.

Створили сім'ю веселих та прикольних героїв, яка дає можливість споживачу вибрати, з ким хочеться готувати сьогодні.

Знайшли нестандартне рішення щодо кольорів та архітектури етикетки. 

 

Зняли новий рекламний ролик, що оживив героїв.

Расскажите друзьям про новость