09 Дек 2019, 14:25

З посмішкою жити смачніше: редизайн бренду «Розумниця»

«Розумниця» була створена в 2009 році як доступний бренд в портфелі олій концерну BUNGE у відповідь на посткризові настрої споживачів бути більш економними і практичними. За даними GfK в Україні бренд стабільно входив до п'ятірки лідерів ринку за обсягом продажу, починаючи з 2012 року.

Минав час, змінювалися культурний контекст, тренди та погляди споживачів.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Слово «Розумниця» стало сприйматися як архаїчне, етикетка стала прикладом для наслідування іншими марками, бренд почав зменшувати частку ринку, втрачаючи диференціацію у сприйнятті споживачів і на полицях…

У 2019-му бренд «Розумниця» повеселішав завдяки еволюційному переосмисленню та осучасненню його цінностей і дизайну. Агенція MullenLowe Adventa розробила підхід, який оживив нудну категорію і традиційний бренд.

Створили сім'ю веселих та прикольних героїв, яка дає можливість споживачу вибрати, з ким хочеться готувати сьогодні.

Знайшли нестандартне рішення щодо кольорів та архітектури етикетки. 

 

Зняли новий рекламний ролик, що оживив героїв.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео