«Розумниця» була створена в 2009 році як доступний бренд в портфелі олій концерну BUNGE у відповідь на посткризові настрої споживачів бути більш економними і практичними. За даними GfK в Україні бренд стабільно входив до п'ятірки лідерів ринку за обсягом продажу, починаючи з 2012 року.
Минав час, змінювалися культурний контекст, тренди та погляди споживачів.
Слово «Розумниця» стало сприйматися як архаїчне, етикетка стала прикладом для наслідування іншими марками, бренд почав зменшувати частку ринку, втрачаючи диференціацію у сприйнятті споживачів і на полицях…
У 2019-му бренд «Розумниця» повеселішав завдяки еволюційному переосмисленню та осучасненню його цінностей і дизайну. Агенція MullenLowe Adventa розробила підхід, який оживив нудну категорію і традиційний бренд.
Створили сім'ю веселих та прикольних героїв, яка дає можливість споживачу вибрати, з ким хочеться готувати сьогодні.
Знайшли нестандартне рішення щодо кольорів та архітектури етикетки.
Зняли новий рекламний ролик, що оживив героїв.