З’їж цей плейлист: перша кампанія Pepsi на Spotify
28 Июл 2020, 17:25

З’їж цей плейлист: перша кампанія Pepsi на Spotify

Якщо тобі смачно, то смачно усюди

TWIGA Digital Ukraine перенесла ідею смачних поєднань Pepsi з їжею у музичну площину.

На платформі Spotify створили серію плейлистів із рецептами українських страв. Органічне поєднання музичного іміджу Pepsi та кампанії #насмачному.

Плейлисти зібрані за принципом рецептів. Кожен трек — це окремий інгредієнт або етап приготування страви, який йому слідує.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Постери з рецептами вже можна зацінити на вулицях Києва.

Расскажите друзьям про новость