Ювелірний дім Zarina запустив соціальний проект проти насильства
01 Окт 2019, 09:12

Ювелірний дім Zarina запустив соціальний проект проти насильства

Кожна п’ята жінка в Україні стає жертвою психологічного чи фізичного насильства. Вражені цією статистикою, Ювелірний дім Zarina та креативне агентство Powerplant запустили проєкт Girl Power Sale. Результатом стали 290 000 грн, зібрані на підтримку жінок України.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З кожної проданої прикраси за період розпродажу організатор перераховував частину коштів на облаштування центру реабілітації для жертв домашнього насильства.

«Сила Жінки стала ключовим поняттям комунікації, — розповідає Анна Костильова, засновниця та креативний директор агенції Powerplant.com.ua. Для нас прикраси Zarina — це генератори енергії, які дають жінці сили змінити своє життя та навіть змінити життя інших. Це дуже круто — створювати бренд, який повертає жінкам їхню Girl Power».

Расскажите друзьям про новость