ЮНІСЕФ показав людське обличчя пандемії COVID-19 в національній кампанії
28 Май 2020, 09:58

ЮНІСЕФ показав людське обличчя пандемії COVID-19 в національній кампанії

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом із партнерами розпочав національну кампанію солідарності, яка покаже українцям людське обличчя пандемії COVID-19 та мотивуватиме подякувати або підтримати тих, кому це зараз потрібно найбільше: словом або ділом (#підтримую_словом #підтримую_ділом). 

Із початком пандемії аналітики ЮНІСЕФ виявили, що майже у 40% громадян посилилася недовіра та упередження один до одного. У той же час майже половина  населення (44%) вважали деяких громадян винуватцями поширення вірусу. Минуло три місяці після підтвердження першого випадку коронавірусної хвороби в Україні, і сьогодні пандемія COVID-19 має сотні тисяч людських облич. 

Це медичні та соціальні працівники, співробітники поліції та служб охорони, продавці та робітники служб доставки, місцеві лідери та волонтери. Також це люди, які перехворіли на COVID-19, та їхні близькі, які підтримували їх під час лікування. Це люди літнього віку, відрізані від рідних на час карантину. Це сім’ї, які втратили регулярний дохід, та багато інших. Всі вони опинилися «на передовій» пандемії COVID-19 в Україні. 

«Немає сумнівів, що кожен і кожна з нас є обличчям пандемії. Деякі постраждали більше за інших. Пандемія — це досвід, який ми всі переживаємо разом, тож і її наслідки ми маємо долати разом. Ми закликаємо кожного та кожну проявити солідарність словом, наприклад подзвонивши знайомому, який щойно перехворів на COVID-19, або ділом, наприклад, передавши матеріальну допомогу родинам, які цього потребують, через місцеву благодійну організацію», — наголосила голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Лотта Сильвандер.

Креативна агенція Vandog розробила концепт кампанії, а реалізацію її вже підтримали Міністерство культури, Міністерство соціальної політики, Міністерство охорони здоров’я, Укрінформ, Інтерньюз, ТРЦ Гулівер та інші. Кампанія проводиться за підnримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Головним комунікаційним інструментом кампанії була обрана фотографія. Промовисті світлини різних облич вже почали з’являтися на зовнішніх рекламних носіях та фасадах будівель по всій Україні, а також у соціальних мережах. Портрети оживуть та розкажуть про героїв кампанії у соціальних мережах, де люди зможуть поширювати і свої історії подяки та допомоги. 

Расскажите друзьям про новость