Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine та Publicis Groupe Ukraine, дропнув перший випуск нового (орієнтованого на ортодоксальних та ліберальних креативщиків) ютуб-шоу Shades of Gold.
Ідея проста — гості шоу будуть намагатися вгадати, яку нагороду отримав той чи інший кейс, що подавався до фестивалю Cannes Lions.
Це типу як тренажер для славнозвісної «чуйки». Отже, якщо хочете підсидіти свого кд, вам сюди.
Маєте бажання прокачати свої креативні скіли, «опинитися» у складі журі міжнародного рекламного фестивалю та розібратися, чому один кейс отримує золото, а інший — бронзу?
Тоді мерщій вмикайте перший епізод Shades of Gold та розкажіть про це другу. Та подрузі. Та сусідам у вайбер-чатику.
У головних ролях цього випуску:
Andrey Tyukavkin, Creative Director @ Publicis Baltics
Niklas Frings-Rupp, Co-founder @ Miami Ad School Europe, Founder @ asknik.online
Sergiy Biloshitskiy, Associate Creative Director @ Saatchi & Saatchi Ukraine
До речі, MMR став медіа-партнером цього шоу, отже ви не пропустите нових випусків, які Костя обіцяє публікувати щомісяця.