YouTube робить нові кроки у боротьбі з поширенням дезінформації
18 Фев 2022, 14:11

YouTube робить нові кроки у боротьбі з поширенням дезінформації

YouTube нещодавно оголосив про деякі нові кроки, які він здійснить для боротьби з поширенням потенційно небезпечної дезінформації.

Згідно з повідомленням у блозі, написаному Нілом Моханом, директором по продукту YouTube, за такого трирівневого підходу платформа потокового відео прагне знайти баланс між забезпеченням безпеки спільноти та збереженням свободи слова.

По-перше, буде реалізовано більше машинного навчання, щоб виявляти образливий контент до того, як він стане вірусним, що в наші дні може статися в одну мить.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Чим свіжіша дезінформація, тим менше прикладів у нас є для навчання наших систем», — пояснює Мохан. «Щоб вирішити цю проблему, ми постійно навчаємо нашу систему новими даними».

«Ще більш таргетоване поєднання» ключових слів, у тому числі мовами, відмінними від англійської, та інформація від регіональних аналітиків буде використовуватися для «виявлення наративів, які не вловлює наш основний класифікатор».

По-друге, YouTube експериментує з обмеженням можливостей обміну між іншими соціальними платформами. Деякі з методів тестування включають додавання заяви про відмову від відповідальності, що «попереджає глядачів про відсутність високоякісної інформації».

Бренд також фокусується на розширенні зусиль з охоплення територій у всьому світі, поінформованості про культури різних країн та про те, як транслятори можуть розглядатися по-різному залежно від того, в якій країні глядач.

Тут також стане в нагоді машинне навчання, оскільки воно зможе вивчати регіональні нюанси для виявлення дезінформації, беручи до уваги культурні відмінності.

«Ми маємо бути обережними, щоб збалансувати обмеження поширення потенційно шкідливої дезінформації, залишаючи простір для обговорення та навчання з делікатних та спірних тем», — повторює Мохан.

Наприкінці минулого року платформа також запровадила заборону на відео, що містить фейкову інформацію про вакцини, у тому числі не пов’язані з COVID-19.

Расскажите друзьям про новость