Японская реклама высмеяла рекламные тренды вирусных роликов.
11 Авг 2016, 08:26

Японская реклама высмеяла рекламные тренды вирусных роликов.

Бренд вермишели быстрого приготовления Nissin Chikin Ramen высмеял повальное увлечение рекламными фишками, такими как дроны, изобретения Голдберга и феномен сентиментальных отцов, мимоходом затронув такие рекламные хиты, как ролик Shiseido «High School Girl» и вирус для NTT Plalaand. Видео выпущено в честь 58-летия бренда и делает акцент на непреходящей любви к его продукту.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость