11 Авг 2016, 08:26

Японская реклама высмеяла рекламные тренды вирусных роликов.

Бренд вермишели быстрого приготовления Nissin Chikin Ramen высмеял повальное увлечение рекламными фишками, такими как дроны, изобретения Голдберга и феномен сентиментальных отцов, мимоходом затронув такие рекламные хиты, как ролик Shiseido «High School Girl» и вирус для NTT Plalaand. Видео выпущено в честь 58-летия бренда и делает акцент на непреходящей любви к его продукту.  

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео