Японская реклама высмеяла рекламные тренды вирусных роликов.
11 Авг 2016, 08:26

Японская реклама высмеяла рекламные тренды вирусных роликов.

Бренд вермишели быстрого приготовления Nissin Chikin Ramen высмеял повальное увлечение рекламными фишками, такими как дроны, изобретения Голдберга и феномен сентиментальных отцов, мимоходом затронув такие рекламные хиты, как ролик Shiseido «High School Girl» и вирус для NTT Plalaand. Видео выпущено в честь 58-летия бренда и делает акцент на непреходящей любви к его продукту.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость