Які ЗМІ читають українські топ-менеджери та власники бізнесу. Дослідження
09 Апр 2020, 13:25

Які ЗМІ читають українські топ-менеджери та власники бізнесу. Дослідження

PR-агенція PointeR Agency провела опитування топ-менеджерів та власників компаній, щоб виявити канали, через які ці респонденти отримують новини. Запитання стосувались каналів комунікації, періодичності перевірки новин та рівня довіри до ЗМІ.
В анонімному опитуванні взяли участь власники бізнесів та керівники компаній з різних галузей.


Опитування показало, що респонденти досить часто перевіряють стрічку новин. 68,2% роблять це кілька разів на день, 22,7% – хоча б раз на день, 9,1% – раз на тиждень. Таких, хто взагалі б не цікавився новинами немає.

«Як ми побачили з результатів дослідження, найпопулярнішим джерелом новин є сервіси, що доставляють контент прямо у смартфон. У першу чергу це Telegram та Facebook. Але при цьому важливо пам’ятати, що сюди ж потрапляють канали та сторінки, що належать в тому числі і новинним ресурсам, а не лише компаніям чи людям», – коментує CEO PointeR Agency Олександр Селін.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь


Серед джерел інформації на першому місці знаходиться Facebook, де новини читають 86,4% опитаних. Далі, з великим відставанням ідуть Telegram-канали та новинні сайти, які переглядають дві третини опитаних. Кожен п’ятий отримує новини через Youtube та радіо. Найменше уваги приділяють телебаченню та друкованим ЗМІ. Виключення складають різноманітні друковані спецпроекти – рейтинги, тематичні огляди та ТОП-рейтинги від провідних українських видань. До них проявляє інтерес майже 70% опитаних. 55,4% керівників читають спеціалізовану пресу та галузеві новинні сайти.

Найвищий рівень довіри викликають суспільно-політичні та ділові ресурси з високим рівнем репутації. Серед таких виділяють «Новое время», Delo.UA, УНІАН, «Українську Правду», сайт «ЛІГА» та деякі популярні у цієї аудиторії іноземні інформаційні ресурси – ВВС, Economist та інші.

За словами співвласника агенції Олесі Стойко, карантин сьогодні суттєво трансформує ринок інформації. У багатьох онлайн-ЗМІ з хорошою репутацією в березні в порівнянні з лютим відвідуваність збільшилася в 2 рази. Якщо в лютому, в порівнянні з січнем, було невелике прогнозоване коливання, то вже в березні до лютого кількість унікальних користувачів збільшилася разюче.

«Тенденції такі, що читач зараз шукає достовірну інформацію. А знайти він її може тільки на авторитетних ресурсах. Більш того, культура споживання контенту не піде на спад після карантину. Навпаки, коли люди звикнуть до якісної експертизи – вони навряд чи знизять свою планку в майбутньому. Особливо якщо ми говоримо про бізнес, якому важливо стежити за новинами в своїх галузях, а також в економіці та політиці», – підкреслює Олеся Стойко.

Расскажите друзьям про новость