Як ненудно привітати клієнтів із новорічними святами. Кейс AND ACTION
23 Дек 2019, 15:25

Як ненудно привітати клієнтів із новорічними святами. Кейс AND ACTION

Кожному клієнту креативна агенція And Action подарувала хлопавку-нумератор, яку використовують режисери під час зйомок. Люди обожнюють її, бо вона асоціюється зі зйомками в цілому, а головне з агенцією. Клієнти часто присутні під час зйомок і беруть хлопавку вигукуючи: AND ACTION! 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ідею ускладнили діджитал рішенням. And Action зняла вітальне відео з елементами доповненої реальності, тому агенція розробила ще AR додаток. У відео креативники вмістили все — команду, новорічне вітання, ялинку і навіть кота. Кожен з команди відтворював певну ноту у вітальній мелодії. В результаті отримали дуже ненудне відео. На зйомку та монтаж якого витратили 2 дні. Розробку AR додатку ми віддали на аутсорс,  на створення якого пішло три дні. 

Приблизно 8 годин креативникам знадобилось на підписання хлопавок-нумераторів, а їх було трохи більше 70. And Action було дуже важливо вручати подарунки особисто клієнтам і бачити їх реакцію. Ще один день агенція присвятила тому, щоб розвести всі подарунки і створити настрій клієнтам та й собі також. 

Результат

Вітання було віральним, тому що клієнти отримували вау ефект та емоції, якими миттєво хотіли поділитись у соц. мережах, як особистих так і корпоративних. В результаті більше сотні згадок у соц. мережах за 1 день. 

Новорічне вітання клієнтам водночас стало crush тестом нової фішки з AR. В результаті Молокія та AVALON оцінили її і вже перед новим роком агенція мала 2 замовлення на нову послугу. AR додаток, який було створено для новорічного вітання, And Action використовували, як основу для подальшої співпраці з клієнтами і використовує досі.  

«Ми не хотіли дарувати клієнтам щось тривіальне. Головне завдання яке ми собі поставили — це подарувати їм емоції. І нам було важливо щоб ці святкові емоції аcоціювались з брендом AND ACTION. В цілому, для реалізації такої новорічної авантюри вам знадобляться: 5 днів, 70+ хлопавок-нумераторів і одна надійна команда шалених однодумців», — прокоментували в агенціі. 

Расскажите друзьям про новость