Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться 14 листопада в UNIT.city, модератор заходу Юлія Карпушина, CEO Amplifi Ukraine.
10:00 – 10:30 Глобальні технологічні тренди: до якої нової парадигми необхідно приготуватися брендам?
Ярослав Огоцький, Strategic director Isobar Ukraine
10:30 – 11:00 Досвід виведення маркетингової платформи для великих компаній в США: два роки пошуків, 50 лідів в місяць.
Дмитро Лисицький, CEO Influ2; Ден Козлов, Head of sales Influ2
11:00 – 11:30 Відвага і слабоумство: як підкорювати західні ринки, коли бюджети на маркетинг у конкурентів $1М в місяць.
Вікторія Абєд, Head of Marketing &Business Development Weblium
11:30 – 12:00 Вихід на ринок Азії з IT-продуктами: ментальні особливості для маркетингових активностей
Катерина Качан, Team Lead of Asian Markets Growth Skylum Software Skylum Software
12:00 – 12:15 FTA та можливості МСБ України на ринках ЄС та Канади.
Тарас Жеребецький, Product Owner Tradalaxy
12:15 – 13:00 Ланч
13:00 – 13:30 Український e-commerce beyond the limit: як завоювати світові маркетплейси.
Юлія Павленко, Директор Департаменту міжнародних операцій ПАТ «Укрпошта».
13:30 – 14:00 Схід – справа тонка. INTERTOP про вихід в Казахстан.
Валерія Толочина, маркетинг-директор Intertop.
14:00 – 14:30 Українські AR/VR рішення в комунікаційних кампаніях США, країн Європи та Середнього Сходу.
Дарина Федько, CEO WeAR Studio.
14:30 – 15:00 Ефективний вихід та просування брендів в рамках Amazon.
Артем Сухина, CEO Disqover Agency.
15:00 – 15:30
SPECIAL GUEST Масштаб особистості – що і як прокачувати, щоб Х10.
Іцхак Пінтосевич, тренер з особистісного розвитку.
Купити квиток на конференцію можна за посиланням. Для читателей MMR скидка 15%. Промокод: MMR_Friends.