Як бренду мутувати із національного у міжнародний.
06 Ноя 2018, 13:34

Як бренду мутувати із національного у міжнародний.

Навіть якщо бренд — це обличчя українського експорту. 30 листопада на MRKTNG марафоні #3 керівник Офісу з просування експорту Мар‘яна Каганяк розкаже, навіщо Україні знадобився експортний бренд, які бачить проблеми локальних брендів при їх виході за межі України і про перемоги та поразки Export Promotion Office. Також Мар‘яна дасть топ-5 порад тим, хто хоче почати працювати глобально: яка маркетинг-підготовка необхідна.

Купить билет

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость