Як знімається крафтовий контент в умовах роботи з дому
10 Апр 2020, 11:39

Як знімається крафтовий контент в умовах роботи з дому

Як зберегти високий рівень крафту та знімати вдома, наче в офісній фотостудії — діляться контент-креаторки NGN.agency Тома Шулікіна, Діана Ібрагімова та Head of Content Даша Ситник.

Чи зазнали змін з переходом на віддалений режим процеси креативних діджитал-агенцій? Загалом ні, адже придумувати креатив, писати пости та запускати рекламу можна з будь-якої точки планети — зокрема і з власного дому. Проте є одна важлива частина роботи, яка все ж створюється офлайн. Це — крафтовий контент.

У переддень виходу на віддалений режим здавалося, що офіс готується до переїзду. Коробки з реквізитом, продуктами клієнтів, фонами та світлом — команда крафтового контенту оперативно збирала все необхідне для нового формату роботи. 

Окрім запасу реквізиту, потрібно було наперед продумати варіанти та ідеї для зйомок, проговорити очікування клієнта і не ставити перед собою нереальних завдань.

Нюанси зйомки

У створенні крафтового контенту вдома, як і в офісі, важливу роль відіграє погода: чи буде день сонячним, чи хмарним. Зйомки завжди розпочинаються вранці, поки найкраще світло. Контент-креаторки йдуть за складеним напередодні планом і виставляють порядок роботи так, аби першими відзняти кадри, для яких необхідно більше світла. Контент зі штучним освітленням планують на другу половину дня. Термінові зйомки, звісно, можуть коригувати графік.  

Окрема велика частина підготовки — реквізит. Ідея кадру продумується до деталей, тож перед початком самої зйомки потрібно перевірити, чи все є під рукою. Якщо це посуд, елементи інтер’єру та інші предмети — тут завжди можна знайти щось удома. 

З продуктами складніше: під конкретну ідею можуть знадобитися ті, яких немає в холодильнику. Тому необхідно йти до найближчого магазину або ж замовляти доставку. Втім, доставка — це певною мірою лотерея. Для контент-креатора важливо власноруч обирати реквізит, адже враховується як свіжість продукту, так і його естетичний вигляд. За умов доставки можливості самостійно підібрати красиві овочі, зелень тощо немає. З іншого боку, з food-контентом легше, бо є можливість приготувати та одразу відзняти.

З тією кількістю проектів, які ведуться, челенджем є прив’язаність до одного інтер’єру. В умовах карантину немає можливості зібратися у фотостудії або провести аутдор-зйомки. Тож настає час для креативу та імпровізації.

Особливості взаємодії

Зйомки — це завжди командна робота. Спільне обговорення та генерація ідей, узгодження сюжету, наповнення кадру. Для багатьох сюжетів фотографу потрібен асистент: тримати фотовідбивач або продукт, зокрема для зйомки кадрів з левітацією. Коли ж усі працюють окремо по домівках, цієї підтримки, звісно, бракує. Також бракує моделей. Доводиться вигадувати альтернативи: залучати домашніх та вчити їх, як правильно позувати у кадрі. 

Для Head of Content є додатковий челендж. Якщо в офісі можна оперативно підійти й допомогти команді в процесі, то дистанційно на допомогу приходять напрацьована злагодженість і голосові повідомлення. У нових умовах загалом значно відчутнішими стають взаєморозуміння та швидкість узгодження фото. Затверджувати відзнятий матеріал чи вносити правки онлайн вдається так само оперативно, адже команда постійно на зв’язку. Онлайн–комунікація допомагає структурувати роботу та зафіксувати її.

Щодня команда ділиться між собою лайфхаками: як сфотографувати так, ніби ти в ліжку, а насправді у фотозоні, як створити цю фотозону вдома, облаштувати її тощо. Коли бракує додаткових рук — часто в буквальному сенсі — ця взаємодія на відстані стає ще важливішою. 

Вдома під час зйомок нічого не відволікає, можна зосередитися під музику та з улюбленим напоєм. А ще довше поспати. Та попри технічну можливість кожної з контент-креаторок знімати вдома, живе спілкування й атмосфера знімального процесу в офісній фотостудії — те, чого бракує найбільше.

Також вчаться ще більшій стресостійкості й адаптовувати ідеї до наявних сьогодні умов. Як показує карантин, вдома можна робити зйомки на рівні зі студійними. Це лише питання креативності та кмітливості.

Оригінальність брендового контенту сьогодні дорівнює імені бренда. Через контент користувачі бачать ставлення до себе: які бренди йдуть легшим шляхом, користуючись стоковим, а які докладають зусиль до створення унікального та цікавого.

Ілюстрація: Русалія Або
Фото: NGN.agency

Расскажите друзьям про новость