Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років
28 Июл 2020, 14:36

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років

Щоденно 76% українців користуються месенджерами, 79% — перевіряють соцмережі. 

За даними Установчого дослідження Kantar Україна у 2019 р., 67% користувачів інтернету України вважають своїм основним пристроєм для виходу в мережу саме смартфон. 

У червні 2020 року найпопулярнішим застосунком серед соцмереж залишається YouTube з охопленням 96,1% мобільних інтернет-користувачів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Протягом останніх п’яти років Facebook та Instagram суттєво збільшили свої аудиторії в Україні. Facebook здійснив ривок з 29,9% у 2016 році до 88,5% у 2020 році. Instagram за п’ять років виріс з 34,7% до 74,3%. За словами Ірини Ворон, Керівниці проєкту Kantar CMeter,  заборона російських веб-порталів та соцмереж стала каталізатором для подібного росту Facebook та Instagram.

Нині в Україні відбувається динамічний ріст ще однієї соцмережі TikTok, якій вдалося з початку 2020 року наростити аудиторію з 460 тис. до 1,23 млн мобільних користувачів.

Серед месенджерів Viber не втрачав свої позиції та залишався безапеляційним лідером протягом 5 років. Станом на червень 2020 р. охоплення Viber становить 97,6% користувачів.

У 2017 році Telegram почав набирати популярність в Україні. Він обігнав WhatsApp і зараз ділить аудиторію разом з FB-messenger. Охоплення Telegram у червні 2020 року досягло 5,6 млн користувачів.

Расскажите друзьям про новость