В нещодавній кампанії сервіс перевезень Uklon разом з I am IDEA agency розповіли про додаткові можливості налаштування поїздок у додатку.
У 5-тисекундних роликах для ТВ і діджитал показали функцію «драйвера», можливість керувати ціною та страхування життя під час поїздки.
«Хтось сказав нам на інтерв’ю таку фразу: „ніколи не втрачу шансу увімкнути драйверу свій плейлист поки ми їдемо, вони ж нам свої вмикають“. Ми подумали, що подібні мікро-сервіси допомагають відчувати себе більш впевнено завдяки встановленню своїх правил під час поїздки. Так і сформували повідомлення „твоя поїздка — твій закон“ та вирішили показати коротенькі історії (ми називаємо їх карапулями), які пов’язані з кожним мікро-сервісом додатку». — каже креативний директор I am IDEA, Ігор Фінашкін.
За 4 тижні кампанії користування послугою «драйвер» зросло на 45%, користування «зміною ціни» на 31%. Загальна кількість поїздок зросла на 33%. Інформацію підтверджено за допомогою дослідження Ad Recall, що проводили в Uklon.