Як забронювати вигідний CPM, або чому охоплення більше не проблема?
04 Ноя 2021, 12:40

Як забронювати вигідний CPM, або чому охоплення більше не проблема?

Даша Бакуновська, Senior таргетолог SODA, про механіку викупу найдешевшого СРМ

Якщо ви хочете співпрацювати з міжнародними відомими брендами, маєте бути готовими до того, що головним КРІ у майже всіх рекламних активаціях буде охоплення. 

Проте коли йдеться про досягнення мільйонного охоплення, з’являється багато запитань, як його отримати, якщо бюджет фіксований, конкуренція загострюється і ціна за результат щомісячно зростає?

Ми в SODA пережили повний цикл емоцій у процесі виконання цього показника та готові ділитись механікою викупу найдешевшого СРМ.

Пропонуємо розглянути на прикладі нашого кейса — без імен, але зі справжніми цифрами. 

Що маємо на старті? 

У клієнта Х є щомісячний KPI у досягненні 1 000 000 охоплення користувачів окремо у Facebook та окремо в Instagram. Серед додаткових показників, які маємо досягати — залучення та кількість підписників. І як у найкращих ситуаціях, є досить обмежений рекламний бюджет. Додаємо до цього зміни алгоритмів роботи, пов‘язані з iOS 14, та отримаємо стрімке зростання СРМ, що призводить до щомісячного невиконання плану. 

Найдієвішим методом оптимізації наразі є зміна моделі закупки реклами з типу “Аукціон” на «Охоплення та частота». 

На чому базується ця модель закупки і як за ним працювати?  

“Охоплення та частота” — це альтернативний спосіб закупівлі реклами на аукціоні, який дає змогу заздалегідь забронювати ставку з прогнозованим охопленням та частотою. І ця ставка стабільна.

Цей інструмент досі повний багів з боку AdsManager, тому краще знати алгоритм запуску таких кампаній. 

Технічні поради:

Показник з охоплення виконали, що ще можна очікувати? 

Як зазначає Facebook Marketing Science, за допомогою закупівельного типу «Охоплення та частота» рекламодавці можуть регулювати частоту показів для своєї ЦА. Це теж оптимізує рекламну кампанію, віддаючи більше переваги охопленню та уникненню вигорання аудиторії. 

Наприклад, для молодих брендів більш релевантна висока частота, оскільки компанії-початківці займають невелику частку ринку та просувають короткі рекламні кампанії. Водночас як великі бренди можуть встановлювати меншу частоту, щоб торкатись аудиторії на «підтримувальному» рівні. 

Повертаючись до нашого кейсу, при зміні моделі закупки нам вдалось не тільки виконати, а і перевиконати KPI з отримання мільйонного охоплення на 30% на обох платформах, а CPM знизився у 2,5 рази.  Клієнт задоволений, а наш відділ таргету святкує перемогу.  

Расскажите друзьям про новость