18 Янв 2021, 14:00

Як налаштувати клієнтський досвід, щоб надати компанії ресурс до зростання?

Питання із зірочкою? Так. Мета кожного бізнесу в 2021 році — перейти від адаптації до зростання.
А метою всіх маркетингових зусиль буде апгрейд клієнтського досвіду, стимулювання «споживчої одержимості» продуктом, замість банальної закупівлі реклами та управління її просуванням.

Щоб бути успішними і фінансово стійкими в еру New Normal, компаніям важливо створювати досвід клієнтів, який розділяє їх цінності і допомагає жити на комфортної швидкості реалізації своїх потреб. Швидкі зміни — нова норма.  Вам потрібно встигати за клієнтом — передбачити його поведінку і випереджати його бажання.

Для цього потрібно постійно оновлювати експертизу кліентоцентрічності, адаптувати бізнес-модель до нових СХ-трендів і управління клієнтським досвідом за допомогою технологій нової реальності. Саме цим викликам присячена десята щорічна конференція CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT: код першокласного сервісу.
 
Дата бізнес-конференції: 19 лютого 2021
Формат: онлайн та офлайн
Місце проведення: Kyiv Event Hall

За один день учасники конференції почують актуальні СХ-кейси від Сільпо, MEGOGO, Cінево, OLX, OTP Bank Ukraine, Fedoriv Group, Red Bull, GRAPE, UAMASTER, McCann Kyiv, Neuro-knowledge, BBDO, а також майстер-клас від СНГ-експерта у галузі Сustomer Journey.

Учасники бізнес-конференції отримають:

  • найновіші СХ-тренди у 2021 році та чітке розуміння, з чого складається клієнтський досвід у новій реальності та як стати world class компанією у епоху нестримних змін;
  • досвід, як будувати ефективний Сustomer Experience Journey у епоху цифровізації;
  • визначення критичних та «хронічних» бар’єрів для вдосконалення та пошуку нових можливостей для посилення клієнтської симпатії до бренду компанії.

За умови реєстрації на Customer Experience Management 10 трьох представників від однієї компанії четвертий квиток — у подарунок.

Читателям MMR — скидка 10% по промокоду cem10.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео